Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@04:07:42 GMT

خواستگار پس از شنیدن جواب منفی، دختر را ربود!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۳۹۷۶

خواستگار پس از شنیدن جواب منفی، دختر را ربود!

به گزارش پارس نیوز، 

علی اسمعیل‌پور با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان «دزدیده شدن دختر ۱۸ ساله در تبریز» در توضیح این خبر اظهار کرد: این حادثه صبح امروز در محله ملازینال تبریز اتفاق افتاد و آدم‌ربایان پس از طی مسافت کوتاهی، دختر جوان را رها کردند و سپس متواری شدند.

وی علت و انگیزه ربایش این دختر جوان را عدم قبول خواستگاری رباینده اعلام کرد و گفت: یکی از فرهنگ‌های غلط در آذربایجان که به نوعی جرم نیز محسوب می‌شود، فرهنگ «قیزقاچیتما» یا فراری دادن دختر توسط خواستگارش پس از مخالفت خانواده دختر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسمعیل‌پور ادامه داد: بلافاصله پس از شکایت خانواده دختر، عاملان این حادثه شناسایی و بازداشت شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر هم دختر جوان و هم ربایندگان یا همان خواستگار به همراه خانواده‌های خود در بخش مشاوره کلانتری حضور دارند و امیدواریم این ماجرا با صلح و صفا به ازدواج منتهی شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جرم خانواده ازدواج فضای مجازی پارس خواستگار پارس نیوز جواب منفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

جام جم آنلاین؛محمد حیدری اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راهور از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۴ فروردین یعنی پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و مأموران راهور متناسب با مأموریت‌های خود نسبت به پوشش ترافیکی جاده‌ها اقدام می‌کنند.

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: پلیس راهور با تمامی امکانات و تجهیزات در سفرهای نوروزی حاضر خواهد بود و هماهنگی لازم نیز با دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان انجام گرفته است.

حیدری بیان کرد: ماموریت ویژه پلیس راهور پیشگیری از حوادث ترافیکی است که معمولا حوادث و تصادفات تنها توسط ۱۰ درصد رانندگان رقم می‌خورد اما متاسفانه سایر رانندگان و مردم دچار آسیب‌های آن می‌شوند.

وی ادامه داد: به این دسته از رانندگان که با انجام تخلفات حادثه‌ساز به ویژه سرعت و سبقت غیرمجاز باعث بروز تصادف و حوادث رانندگی می‌شوند هشدار می‌دهیم که خودروی آنها توقیف خواهد شد.

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: در مرحله نخست ثبت ۳۰ نمره منفی گواهی‌نامه رانندگی به مدت سه ماه و برای بار دوم با ثبت نمره ۲۵ منفی گواهی‌نامه به مدت ۶ ماه و در مرحله بعد با ۲۰ نمره منفی گواهی‌نامه ابطال می‌شود و فرد مجدد باید برای اخذ گواهینامه اقدام کند.

حیدری تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی ۶۵ تیم محسوس و ۲۵ تیم نامحسوس به همراه استفاده از ظرفیت رصد گروه‌های مردمی مشخص شده نسبت به پوشش ترافیکی محورهای مواصلاتی اقدام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در معابر شهری نیز اجازه انجام حرکات نمایشی و سرعت غیرمجاز را به رانندگان متخلف نخواهیم داد و بر اساس مصوبه شورای ترافیک و هماهنگی دستگاه قضایی این خودروها ۱۵ روز توقیف خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • ۳۳ میلیون؛ خرج نوروزی یک دختر بچه هشت ساله
  • برخورد قاطعانه با تخلفات حادثه ساز
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • بازداشت مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو
  • خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • آدم ربایی ساختگی برای فرار از خواستگار سمج
  • ماجرای شلیک اشتباهی که جان دختر جوان را گرفت
  • شلیک بامدادی جان دختر جوان را گرفت
  • آدم ربایی ساختگی برای فرار از خواستگار