Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@08:06:48 GMT

زمان پخش سریال­‌های رادیویی در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۰۴۵

زمان پخش سریال­‌های رادیویی در ماه رمضان

سینما و تلویزیون > رادیو و تلویزیون - همشهری آنلاین:
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، شبکه­‌های رادیویی جوان، ایران، تهران، سلامت و فرهنگ هر شب با پخش نمایش‌­های رادیویی، همراه علاقه­‌مندان رادیو هستند.

به گزارش تسنيم، شبکه‌های رادیویی جوان، ایران، تهران، سلامت و فرهنگ در کنداکتور ویژه ماه رمضان خود، تولید و پخش نمایش­هایی رادیویی را  اختصاص داده­اند که علاقه­مندان به رادیو و به طور کلی کلیه مخاطبینی که در این شب­ها به تلوزیون و برنامه­‌های ویژه آن دسترسی ندارند،می­توانند از آن بهره‌­مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، شبکه رادیویی سلامت هر شب ساعت 21:30 با نمایش رادیویی «گنجشگ ها در برف» میهمان مخاطبان خود است. این رادیو بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز  برنامه­‌های خود را پخش می­کند.

شبکه رادیویی ایران نیز نمایش «گدز از اندوه» را هر شب راس ساعت 22:30 به روی آنتن می­برد. این شبکه نیز بر روی موج اف.ام، ردیف 90 مگاهرتز قرار دارد.

رادیو تهران نیز نمایش «سرنوشت» را در کنداکتور پخش خود قرار داده است. این سریال رادیویی هر شب ساعت 1:30 بامداد پخش می­شود. پوشش فرکانسی رادیو تهران نیز موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز است.

صدای جمهوری اسلامی ایران همچنین برای ساعت 2:30 بامداد هر شب، همزمان از دو شبکه فرهنگ و جوان، به ترتیب نمایش های «خواب 40 آیینه» و «راه و بیراه» را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

شبکه رادیویی فرهنگ بر روی موج اف.ام ردیف 106 مگاهرتز و شبکه رادیویی جوان نیز بر روی همین موج و ردیف 88 مگاهرتز فعالیت می­کند.

در همین زمینه: تلاش رادیو ورزش برای پخش کامل جام‌جهانی غلامعلی امیرنوری | روایت ۵ دهه فعالیت در رادیو جاویدنیا | درِ صبح جمعه با شما به روی همه باز است

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فاطمه تختی نژاد در مصاحبه با خبرنگار صداو سیما افزود: مهم‌ترین این برنامه‌ها صبح بخیر هرمزگان، کلودنگ عشق، پسین هرمزگان و آهنگ تندرستی است.
وی گفت: به طور میانگین هفته‌ای یک بار رادیو خلیج فارس با رادیو‌های سراسری مانند، معارف، ایران و قرآن و نیز رادیو‌های استان‌های دیگر اجرای مشترک دارد.
رادیو خلیج فارس از سال ۱۳۴۵، بعد از رادیو ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد.
در کشور نیز رادیو ۸۴ ساله شد.

بیشتربخوانید:معرفی نفرات برگزیده پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرمزگان

دیگر خبرها

  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک