Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@02:13:45 GMT

تظاهرات ایتالیایی ها علیه سقط جنین

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۱۷۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا وسيما از رم؛ ایتالیایی ها در مخالفت با آزادی سقط جنین به خیابان ها امدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از رم، هزاران ایتالیایی در شهر رم با شعار «حمایت از حیات و حق برای زندگی »، به قانون ازادی سقط جنین در این کشور اعتراض کردند. یکی از تظاهرکنندگان به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رم گفت: «ما برای دفاع از حیات و حق کودکان برای زندگی کردن در این تظاهرات شرکت کردیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از معترضان گفت:«زندگی یک نعمت الهی است که به بشر اهدا شده و باید از این موهبت بزرگ الهی دفاع کرد. سقط جنین اقدامی غیر انسانی و غیر اخلاقی و عاملی در تضعیف بینان خانواده است».
شرکت کنندگان در این راهپیمایی اعلام کردند دولت ایتالیا هر سال بودجه ای برابر با 200 میلیون یورو برای کمک به زنانی که قصد سقط جنین کودکشان را دارند اختصاص داده است که این امر موجب افزایش سقط جنین در این کشور شده است. یکی دیگر از تظاهرکنندگان گفت:«بر اساس امار رسمی منتشر شده، در 40 سال گذشته در ایتالیا بیش از 6 میلیون سقط جنین انجام گرفته شده است که امری دهشتناک است».یک خانم ایتالیایی هم تاکید کرد:«حیات برای همه از یک ارزش برابر برخوردار است باید از جنین یعنی مرحله اغازین حیات تا مرگ ان را پاس داشت». کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
ایتالیایی ها هر سال تظاهرات گستردگی را علیه قانون ازادی سقط جنین و در دفاع از حق زندگی، در رم برگزار می کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ايتاليا تظاهرات سقط جنين رم کودکان راهپيمايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، کونته پس از قطع همکاری با تاتنهام در مارس سال 2023 دیگر هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفت و حالا بیشتر از یک سال است که از میادین فوتبال دور است و به نظر می‌رسد که قصد دارد به زودی به عرصه مربیگری برگردد. 

پیش از این گفته شده بود که ناپولی علاقه زیادی به همکاری با او پس از اخراج رودی گارسیا داشت اما این مربی ایتالیایی تصمیم گرفت که همچنان به تعطیلاتش ادامه دهد و هدایت این تیم بحران زده پس از قهرمانی در سری آ ایتالیا برا قبول نکرد. 

حالا رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی اعلام کرده‌اند که یوونتوس و منچستریونایتد به صورت جدی در حال بررسی شرایط سرمربی سابق تاتنهام هستند که تجربه هدایت اینتر و چلسی را هم در کارنامه دارد و انتظار می‌رود که مذاکرات به زودی با هر دو باشگاه از سوی آغاز شود. 

نتایج ضعیف مکس آلگری در یوونتوس و اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد باعث شده است که مدیران این دو باشگاه به فکر قطع همکاری با آنها باشند و جستجو برای پیدا کردن بهترین جانشین برای این دو مربی را آغاز کرده باشند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • حامیان هدیه‌های خدا
  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • بورل: غزه مثل سطح ماه شده؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • اتحادیه اروپا : غزه مثل سطح ماه شده ؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • کپی ایتالیایی، اجرای ایرانی
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه