Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@21:20:18 GMT

برنج ایرانی گران شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۲۶۴

آقاطاهر رییس اتحادیه بنکداران در خصوص میزان موجودی انبار برنج برای ماه رمضان اظهار کرد: در عمده فروشی‌ها ما برای ماه رمضان هیچ کمبودی نداریم. برنج وارداتی به میزان مورد نیاز وارد شده و برنج ایرانی مرغوب در انبارهای شمال موجود است.

وی در رابطه با افزایش قیمت برنج نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: مقداری افزایش قیمت را در این محصول داشتیم اما قیمت دقیقی نمی‌توان گفت چرا که میزان آن با توجه به تناژ و کیفیت متغیر است، اما قیمت برنج پر محصول حدود ۸ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقاطاهر تاکید کرد: هیچ مشکلی در تامین برنج نداریم و قیمت برنج خارجی هم با پرداخت دلار ۴۲۰۰ تومانی به واردکنندگان درحال کاهش است.

رییس اتحادیه بنکداران با اشاره به قیمت حبوبات تصریح کرد: قیمت حبوبات هم به جز لوبیا چیتی کاهش داشته است و به اندازه کافی حبوبات در انبارها و کارخانه‌ها وجود دارد. ما با این وجود نیازی به واردات این محصول به کشور هم نداریم.

وی گفت: قیمت روغن ۹درصد افزایش یافته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برنج ماه رمضان افزایش قیمت دلار واردات برنج ماه رمضان بازار قیمت برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان

ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان تویسرکان از پیشتازی این شهرستان در استان همدان در کشت کلزا خبر داد.

سجاد محمداصغری با اشاره به افزایش سطح زیرکشت کلزای شهرستان تویسرکان اظهار کرد: سطح زیرکشت کلزا مزارع شهرستان تویسرکان در سال گذشته ۲۶۵ هکتار بود که در سال‌جاری به ۷۳۰ هکتار افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین سطح زیرکشت کلزا در استان همدان در سال‌جاری به شهرستان تویسرکان اختصاص دارد، افزود: برگزاری کلاس‌های ترویجی و آموزشی در افزایش این میزان سطح زیرکشت کلزا در شهرستان تأثیر بسزایی داشته است.

محمداصغری با اشاره به اینکه محصولی چون کلزا جایگاه ویژه‌ای در حوزه اصلاح الگوی کشت دارد،  یادآور شد: کم‌آب‌بر بودن، مقاومت نسبت به سرما و بهترین گیاه در تناوب با گندم و جو را می‌توان از جمله مزایای کشت این محصول دانست.

وی در ادامه تأکید کرد: محصول کلزا، عاملی به منظور کنترل بیماری پاخوره گندم است از همین رو کاشت در تناوب گندم سبب افزایش ۲۵ درصدی عملکرد این محصول می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان، محمداصغری، اجرای کشت قراردادی را عاملی مؤثر در افزایش سطح زیرکشت محصول کلزا در شهرستان دانست و گفت: توسعه هر چه بیشتر سطح زیرکشت کلزا در تویسرکان در دستور کار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول