Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:52:15 GMT

تیم قدرتمندی را روانه لیگ برتر هندبال می کنیم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۷۳۵

تیم قدرتمندی را روانه لیگ برتر هندبال می کنیم

کرمانشاه - ایرنا - رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه با اشاره به صعود تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب به رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، از تدارک هیات برای روانه کردن تیمی قدرتمند به این رقابت ها خبر داد.

ناصر سلیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: نماینده هندبال استان در مسابقات لیگ دسته یک پس از صعود قدرتمندانه به لیگ برتر، در تدارک آماده سازی خود برای حضوری آبرومندانه در بالاترین سطح هندبال کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حضور تیمی از هندبال استان در مسابقات لیگ برتر را اتفاق مهمی برای ورزش استان دانست و افزود: همه مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا بتوانیم در این رقابت ها از حیثیت ورزش کرمانشاه و رشته هندبال دفاع کنیم.
سلیمی با بیان اینکه برای حضوری آبرومندانه در لیگ برتر باید بین هفت تا 10 میلیارد ریال هزینه کرد، افزود: از هم اکنون رایزنی های خود را برای جذب این اعتبار آغاز کرده ایم و خوشبختانه نتایج خوبی نیز حاصل شده است.
رئیس هیات هنبال کرمانشاه همچنین به استقبال مسئولان و شرکت های خصوصی اسلام آبادغرب برای حمایت از تیم زاگرس این شهرستان اشاره و اظهار کرد: پس از راهیابی این تیم به لیگ برتر بسیاری از مسئولان کارخانه ها و شرکت های تولیدی برای کمک به تیم شهر خود اعلام آمادگی کردند.
وی ادامه داد: مسئولان شهرستان نظیر نماینده اسلام آبادغرب در مجلس و فرماندار نیز با ابراز خرسندی از لیگ برتری شدن تیم زاگرس، عنوان کردند که تمام تلاش خود را برای کمک به این تیم انجام می دهند.
سلیمی یادآوری کرد: رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور امسال با شرکت 10 تیم قرار است از هفتم مهر آغاز و قرعه کشی مسابقات نیز حدود یک ماه قبل از آن انجام شود.
رئیس هیات هندبال کرمانشاه با بیان اینکه امسال 50 درصد از بازیکنان زاگرس بومی و 50 درصد غیربومی بود، بر لزوم تقویت این تیم تاکید کرد.
وی در پایان گفت: اگر می خواهیم در لیگ برتر خوب نتیجه بگیریم حتما باید تیم را تقویت و بازیکنان جدیدی به خدمت بگیریم که با نزدیک شدن به آغاز مسابقات و جذب اعتبار لازم اقدام لازم را در این خصوص انجام خواهیم داد.
در استان کرمانشاه 680 ورزشکار بیمه شده زیرنظر هیات هندبال فعالیت می کنند که 240 نفر آن ها را بانوان و مابقی آقایان هستند.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد

آفتاب‌‌نیوز :

عصر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان، پایتخت کشور اردن برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد. ۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران- چین

گروه C: اردن- هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.

لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

 

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود