Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:15:41 GMT

خط خوردن کاپیتان پرسپولیس سورپرایز کی‌روش نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۴۸۸۶

خط خوردن کاپیتان پرسپولیس سورپرایز کی‌روش نیست

جلال‌ چراغپور در گفتگو با  خبرنگار مهر، در خصوص لیست ۲۴ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی ترکیه که باعث تعجب بعضی از اهالی فوتبال شده است، گفت: اینکه بخواهیم از واژه «سورپرایز» برای لیست کی‌روش استفاده کنیم، صحیح نیست، او حق انتخاب داشته است و حالا باید انتخاب‌هایش را آنالیز و تحلیل کند.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: با توجه به همین لیست می‌توان سیستم تیم ملی در بازی‌های جام‌جهانی را هم پیش‌بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شک ندارم کی‌روش با همان سیستم معروف خودش که در قالب ۱-۳-۲-۴ بازیکن به زمین می‌فرستد، اما بازیکنان سبک بازی ۱-۱-۴-۴ به خود می‌گیرند، تیمش را هدایت خواهد کرد.

وی در خصوص خط‌ خوردن حسین حسینی و حضور امیر عابدزاده در بین دروازه‌بان‌های تیم ملی اظهار داشت: باید واقع‌بین بود. واقعیت این است که هویت تیم ملی در جام‌جهانی روسیه در بازی اولمان با مراکش مشخص می‌شود. اگر سرمربی تیم ملی با توجه به نوسان‌های اخیر بیرانوند، تصمیم به تغییر دروازه‌بان بگیرد، بهترین گزینه‌اش امیر عابدزاده است؛ او معیارهای بین‌المللی را برای بازی در سطح جهانی دارد.

چراغپور درباره خط خوردن سید جلال حسینی از میان مدافعان ملی‌پوش تصریح کرد: پیش از این هم گفته بودم کاپیتان پرسپولیس دچار پیری عضلات شده است! او کندی در چرخش دارد و به همین خاطر نباید از خط‌ خوردن او تعجب کرد. به نظرم بهترین تصمیم کی‌روش برای پوست‌اندازی خط دفاع، همین بوده است. بهترین زمان برای جایگزین کردن خانزاده و روزبه چشمی در قلب خط دفاع بود.

با این حال مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران نظر متفاوتی را نسبت به خط خوردن وریا غفوری داشت. وی در این باره گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی از لحاظ غیرفنی بین وریا غفوری با کی‌روش افتاده است، چون هر چقدر فکر می‌کنم هیچ منطق و توجیهی ندارد بازیکنی که به مراتب بهتر از رامین رضائیان است، از لیست تیم ملی خط بخورد. شاید تنها علامت تعجب لیست تیم ملی، نبودن وریا غفوری و حضور بازیکنی مثل علی قلی‌زاده باشد که به جام‌جهانی می‌رود!

وی درباره مهاجمان تیم ملی اذعان داشت: بهترین بازیکنان تیم ملی در خط حمله هستند، آنها نقطه اتکای کی‌روش محسوب می‌شوند و می‌توانند چالش‌های زیادی را برای حریف ایجاد کنند.

چراغپور در پایان در خصوص موفقیت احتمالی تیم ملی در رقابت‌های جام‌جهانی خاطرنشان کرد: بازی با مراکش مهمترین دیدار است. اگر این بازی را واگذار کنیم، تار و پود تیم ملی از هم گسسته می‌شود، اما کسب یک امتیاز ما را در جدول نگه می‌دارد و بردن مراکش هم می‌تواند بهترین اتفاق ممکن برای ایران باشد.

کد خبر 4301705 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: جلال چراغپور سید جلال حسینی کارلوس کی روش تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کارلوس کی روش انتخابی تیم ملی جام جهانی 2018 روسیه لیگ قهرمانان فوتبال آسیا وینفرد شفر امیر قلعه نویی تیم الجزیره امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر بعد از جدایی پرماجرایش در تابستان در نیم فصل به پرسپولیس برگشت و با حضور او، شهاب زاهدی و نبیل باهویی از این تیم جدا شدند تا او تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس باشد.

عیسی در این مدت عملکرد خوبی داشته و روز گذشته مقابل آلومینیوم گل‌های دوم و چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند و می‌توانست باعث صعود تیمش شود که اتفاقاتی غیرمنتظره در اراک رخ داد.

آل کثیر طی ۸ بازی در لیگ برتر ۴ گل به تراکتور، فولاد، ملوان و صنعت نفت آبادان زده و در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و آلومینیوم نیز سه گل زده تا در مجموع هفت گل در این فصل با لباس پرسپولیس زده باشد.

شهاب زاهدی که در حال حاضر در لیگ ژاپن بازی می‌کند ۶ گل در لیگ و یک گل در لیگ قهرمانان زده بود.

عیسی حالا با ادامه روند گلزنی‌هایش می‌تواند برترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر نیز بشود. او برای این ماموریت ۶ بازی حساس را پیش روی خود دارد که این هفته باید در مصافی جذاب مقابل هم‌تیمی‌های سابقش در سپاهان قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند