Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:51:23 GMT

برای کسب مدال طلا به ویتنام می‌روم/هدفم طلای المپیک است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۵۰۱۱

برای کسب مدال طلا به ویتنام می‌روم/هدفم طلای المپیک است

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها – هومن ناظمی: تکواندو از معدود رشته‌های ورزشی است که پس از کشتی و وزنه‌برداری، از امیدهای اصلی برای کسب مدال طلای کاروان ایران دربازی‌های المپیک بوده است و هرساله شاهد درخشش هوگو پوشان در رقابت‌های بین‌المللی هستیم.

مهدی خدابخشی و کیمیا علیزاده دو ملی‌پوشی هستند که رشته تکواندو امیدهای فراوانی دارد تا این دو در رقابت‌های آسیایی و المپیک با کسب مدال بدرخشند و حضور این دو ملی‌پوش در رقابت‌های قهرمانی آسیا باعث شده است امیدهای فراوانی برای کسب مدال طلا از سوی این ملی‌پوش البرزی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط گفتگویی با مهدی خدابخشی قهرمان تکواندوی جهان انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

* آخرین وضعیت تمرینات را تشریح می‌کنید؟

شرایط تمرینی بسیار خوبی دارم و تمریناتم را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام می‌دهم و فکر می‌کنم آماده مسابقات قهرمانی آسیا هستم.

* مسابقات پیش رو را چطور می‌بینید؟

مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی از روز پنج‌شنبه سوم خردادماه به مدت پنج روز و به میزبانی «هوشیمینه» ویتنام برگزار می‌شود و همه بزرگان این رشته ورزشی در این تورنمنت حضور دارند، امیدوارم بتوانم با کسب مدال طلا باعث خوشحالی مردم عزیز کشورم شوم.

* درباره حضورت در مسابقات بین‌المللی جام فجر توضیح می‌دهید؟ سطح مسابقات را چگونه دیدید؟  

این دوره از مسابقات ماه گذشته برگزار شد، این رقابت‌ها هرساله برگزار می‌شود، فکر می‌کنم اتفاق بسیار خوشایندی برای تکواندو ایران است که به‌طور منظم چنین رقابت‌هایی را میزبانی می‌کنند و خوشبختانه این دوره از مسابقات به میزبانی استان البرز برگزار شد، با توجه به این‌که من خودم را کرجی می‌دانم باانگیزه بالا در این مسابقات شرکت کردم و موفق شدن مدال طلا این رقابت‌ها را کسب کنم.

* حضور فریبرز عسگری را در رأس تیم ملی چطور می‌بینید؟

به اعتقاد من؛ یکی از مربیان بزرگ تکواندو هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و حضور انگیزه زیاد به ملی پوشان داده است، از همه مهم‌تر دیگر شاهد حاشیه در تیم ملی نیستیم و رقابت سالم ملی پوشان می‌تواند بازهم تکواندوی ایران را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.

* مهم‌ترین هدفت چیست؟

من مدال طلای المپیک را می‌خواهم. در المپیک ۲۰۲۰ بهترین عملکرد زندگی‌ام را به نمایش خواهم گذاشت. مطمئنم اگر بخواهم می‌توانم آن را انجام دهم. من زیر فشار زیادی هستم که زندگی شخصی‌ام را تحت تأثیر قرارداد. می‌خواهم به آرامش برسم و امیدوارم اتفاقاتی رخ دهد تا بتوانم به شرایط ایده ال بازگردم.

* تکواندوی البرز را چطور می‌بینید؟

بی‌شک حضور بهترین مربیان در استان البرز باعث شده این استان در رتبه‌بندی کشوری مقام اول را کسب کند و تلاش‌های استاد محمد نوذری در رأس هیئت بی‌تأثیر نبوده است و به نظر من البرز این ظرفیت را دارد بازهم ملی پوشان فراوانی را به تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف معرفی کند.

* و صحبت پایانی...

در آینده خدابخشی متفاوتی را خواهید دید، قول می‌دهم به‌روزهای خوب بازگردم و در پایان از خانواده و مربیانم که تلاش فراوانی برای بازگشت دوباره من انجام دادند تشکرمی کنم.

کد خبر 4301440

منبع: مهر

کلیدواژه: إيران تکواندو مسابقات قهرمانی آسیا مهدی خدابخشی ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران اشتغال خرم آباد مشهد بیرجند تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند

نماینده تیراندازی کشورمان در تیر حذفی مسابقات تراپ قطر در جایگاه هفتم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی؛ در پایان دور مقدماتی تراپ مردان در مسابقات جهانی انتخابی المپیک که با حضور 140 ورزشکار در دوحه قطر برگزار شد، محمد بیرانوند به همراه 11 تیرانداز دیگر با ثبت امتیاز 121 در رده پنجم مشترک ایستاد و راهی مرحله «تیر حذفی» شد تا در نهایت دو تیرانداز راهی مرحله پایانی شوند.

بیرانوند در جریان تیر حذفی پس از حذف 8 ورزشکار رقیب از جمله «جیووانی پلیللو » دارنده 4 مدال المپیک، ماسیمو فابریزی برنده مدال نقره المپیک لندن، «متیو کرود - هولی» دارنده مدال برنز المپیک توکیو و پنج تیرانداز در آخرین مرحله با «تیرحذفی» در جایگاه هفتم ایستاد و با وجود عملکرد قابل قبول در این مسابقات از صعود به فینال باز ماند.

در بخش بانوان نیز مرضیه پرورش‌نیا با 114 امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور امتیاز 107 را ثبت کرد.

هدایت تیم ملی تراپ کشورمان را نریمان نیکخو بر عهده دارد و احمدرضا هامونی حقیقت نیز سرپرست تیم اعزامی کشورمان به قطر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم