Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@13:59:44 GMT

دردسر های احتمالی استقلال بعد از حفظ تیام

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۵۳۲۱

دردسر های احتمالی استقلال بعد از حفظ تیام

در حالی که باشگاه استقلال به تکاپو افتاده تا مامه تیم را برای فصل بعد حفظ کند، اما ادامه حضور وی در این تیم می‌تواند دردسرهای تازه‌ای برای آنها ایجاد کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهترین خرید باشگاه استقلال در همه سالهای اخیر مامه تیام، مهاجم اهل کشور سنگال بود. تیام خیلی زود برای خودش در استقلال جا باز کرد و محبوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامه تیام در حالی که بازی های زیادی برای استقلال نکرد با گلزنی های خود توانست چشم ها را در آسیا به سوی خود خیره کند تا حالا زمزمه هایی مبنی بر پیشنهادات بسیار اغوا کننده از تیم های عربی داشته باشد. از آنجایی که در قرارداد او بندی وجود دارد که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می تواند با پرداخت مبلغی آزاد شود، این نگرانی نزد استقلالی ها پیش آمده که برای فصل بعد قادر به حفظ او نباشند.

تیام بازیکن بزرگی بود که با مبلغی قابل توجه پیراهن استقلال را بر تن کرد. هرچند عملکرد او نشان داد که ارزش صرف چنین هزینه ای را داشت. اما رشد بی رویه ارزش دلار باعث شد تا بار مالی قرارداد وی برای این باشگاه یک شبه به سه برابر ارزش خود برسد.

اما اضافه شدن چند برابری قیمت قرارداد تیام تنها دردسر استقلالی ها در صورت تداوم حضور او در این تیم نیست. تیام یک ستاره در استقلال است اما او تنها ستاره این تیم نیست. این درست که او ضربات آخر را می زند و با گلزنی هایش هم دل هواداران این تیم را ربوده است، اما در کنار این بازیکن اعجوبه بازیکنان دیگری هم بازی می کنند تا حاصل زحمات تیمی آنها توسط تیام به ثمر برسد.

قطعا در صورتی که تیام برای فصل بعد در بین آبی پوشان باشد و حضورش قطعی شود، تعدادی از ستاره های این تیم هم حاضر به تمدید قرارداد با رقم های پیشین نخواهند بود و آنها هم خواهان افزایش قیمت دستمزد می شوند. به خصوص بازیکنان ملی پوشی که قراردادشان هم با این تیم به پایان رسیده و بازار خوبی هم در نقل و انتقالات دارند و این امکان برای آنها وجود دارد که با رقم های خوب بین تیم های متمول و حتی تیم های حاشیه نشین خلیج جابجا شوند.

مدیران استقلال اگر تیام را حفظ نکنند دردسر بزرگی دارند و باید مقابل هجمه هواداران شان بایستند و اگر او را حفظ کنند آنوقت دردسر اصلی شان می شود راضی کردن تعدادی از بازیکنان شان که قطعا خواهان نزدیک شدن رقم دستمزدشان به رقم قرارداد تیام می شوند. سیدرضا افتخاری و همکارانش باید بتوانند این فضا را به صورت بینابین مدیریت کنند در غیر اینصورت وارد دردسر بزرگی می شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تیام مامه تیام استقلال تیام مامه تیام مهاجم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد

به نظر می‌رسد لارستان آمادگی برگزاری جام تختی را ندارد و رقابت‌های کشتی آزاد این جام، با چند روز تعویق در استانی دیگر برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی طی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در اهواز، قرار بود پیکارهای کشتی آزاد جام تختی نیز 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود.

گفته شده بود سالن تازه تأسیس لارستان میزبانی رقابت‌ها را برعهده خواهد داشت، اما اکنون صحبت از منتفی شدن میزبانی لارستان از این رقابت‌هاست.

ساسان خوبیاری رئیس هیئت کشتی استان فارس در این رابطه به تسنیم گفت: از ابتدا هیئت نقشی در این میزبانی نداشت و لارستان خودش با فدراسیون در ارتباط بود، اما ما هم شنیدیم که برگزاری رقابت‌ها در این شهر منتفی شده است.

از زنجان به‌عنوان گزینه جایگزین لارستان یاد می‌شود و به نظر می‌رسد با توجه به تغییر میزبان، زمان برگزاری این رقابت‌ها نیز با یک هفته تعویق مواجه شود.

البته امسال برخلاف سال‌های گذشته، جام تختی در هیچ‌کدام از دو رشته آزاد و فرنگی نقشی در انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به المپیک ندارد و حتی در اغلب اوزان نیز تکلیف ملی‌پوشان اعزامی به اوزان غیرالمپیکی نیز مشخص شده است و به نظر می‎رسد جام تختی میدانی برای شناسایی تیم امید و پشتوانه‌ها برای دعوت به اردوها و اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی