Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-یک عضو اصولگرای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس در اجلاسیه سوم در یکی از روزهای هشتم یا نهم خرداد خبر داد و گفت که صبح روز دوشنبه نمایندگان رییس‌جمهور برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان متقاضی سوال از رییس‌جمهور به کمیسیون اقتصادی مجلس می‌آیند.احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم اظهار داشت: هنوز زمان دقیق برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس در سال سوم مشخص نشده است اما احتمالاً در نخستین نشست هیات رییسه در این رابطه تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نحوه و زمان برگزاری این انتخابات در اجلاسیه دوم خاطرنشان کرد: قاعدتاً باید بنابر همان زمان‌بندی که سال گذشته انجام، و انتخابات هیات رییسه برگزار شد، امسال نیز تصمیم‌گیری خواهیم کرد که بر این اساس، ابتدا انتخابات هیات رییسه مجلس و پس از آن، انتخابات هیات رییسه کمیسیون برگزار خواهد شد.

نماینده اصولگرای قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هنوز زمان قطعی مشخص نیست اما یکی از روزهای هشتم یا نهم خردادماه این انتخابات برگزار خواهد شد که به احتمال قوی همان هشتم خواهد بود.

عضو اصولگرای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به طرح سوال از رییس‌جمهور در دستورکار هفتگی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: بنابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است صبح روز دوشنبه و از ساعت ۱۰ صبح نمایندگان رییس‌جمهور برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان متقاضی طرح سوال از رییس‌جمهور در کمیسیون اقتصادی حاضر شوند.

امیرآبادی فراهانی در پایان گفت: آقای حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهور و خانم لعیا جنیدی معاون امور حقوقی رییس‌جمهور به‌نمایندگی از آقای روحانی در این نشست حاضر خواهند شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: انتخابات هیات رییسه مجلس اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع

به گزارش جام جم آنلاین، بر همین اساس در این نشست‌ها که پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رای گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند:

کمیسیون ورزشکاران:

حسن تفتیان (رییس کمیسیون)

۱-کیوان قنبرزاده(نماینده حاضر در مجمع)

۲-حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)

۳-مهدی پیرجهان(نماینده حاضر در مجمع)

۴-فرزانه فصیحی(نماینده حاضر درمجمع)

۵-تکتم دستاربندان(نماینده حاضر در مجمع)

۶-الهام سادات هاشمی(نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:

هادی سپهرزاد(رییس کمیسیون)

۱-سامان برزگر(نماینده حاضر در مجمع)

۲-هادی سپهرزاد(نماینده حاضر در مجمع)

۳-زهرا نبی زاده(نماینده حاضر در مجمع)

۴-زهرا حکمت‌نژاد(نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:

الهه رستمی(رییس کمیسیون)

۱-شهرام شهبازی(نماینده حاضر در مجمع)

۲-الهه رستمی(نماینده حاضر در مجمع)

دیگر خبرها

  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع