Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@06:29:48 GMT

بیرانوند در جام جهانی دروازه بان اول ایران است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۵۴۵۸

سید هادی طباطباییدرباره وضعیت دروازه‌‌بانان تیم ملی و رقابتی که بین آنها برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی برای جام جهانی روسیه وجود دارد, اظهار داشت: فکر می‌کنم وضعیتی که الان وجود دارد مقداری شبیه 4 سال پیش است که آن موقع هم بعد از جدا شدن مهدی رحمتی, خیلی مشخص نبود چه کسی در جام جهانی در درون دروازه تیم ملی خواهد ایستاد, تا اینکه قبل از بازی‌ مشخص شد علیرضا حقیقی دروازه‌بان اول تیم ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان اسبق تیم ملی ادامه داد: تا 6 ماه پیش بیرانوند دروازه‌بان یک تیم ملی بود اما در ماه‌های اخیر تا حدی جایگاهش متزلزل شده است. در این فرصت باقی مانده نه فقط دروازه‌بانان بلکه همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا در کنار شرایط فنی و بدنی, خودشان را از لحاظ روحی و روانی هم آماده کنند چون در ارزیابی‌ها, مسائل روحی‌ روانی بسیار مهم است. بازیکنان انگیزه بسیار بالایی دارند و امیدوارم از لحاظ روانی هم به سطح خوبی برسند.

طباطبایی درباره آمادگی دروازه‌بانان دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی عنوان کرد: فکر می‌کنم در بین گزینه‌هایی که وجود دارد بیرانوند در نهایت به عنوان دروازه‌بان اول انتخاب می‌شود. درست است جایگاه او مانند قبل محکم نیست اما در فرصتی که تا آغاز مسابقات وجود دارد, اتفاقات مهمی رخ می‌دهد که خیلی تاثیرگذار است. بیرانوند تجربه بالایی در بازی‌های ملی و باشگاهی دارد و اگر بتواند در این مدت خودش را از لحاظ روحی آماده کند, می‌تواند در ترکیب اصلی کی‌روش قرار بگیرد.

وی با اشاره به عملکرد امیر عابدزاده, رشید مظاهری و سید حسین حسینی عنوان کرد: دروازه‌بانان دیگر هم از لحاظ فنی خیلی خوب هستند و در این هیچ بحثی نیست. حسینی دروازه‌بان خوبی است و جا دارد که بیشتر پیشرفت کند. مظاهری فصل پیش عملکرد خوبی داشته و عابدزاده هم قطعاً شرایطش زیر نظر گرفته و به تیم ملی دعوت شده است. من فکر نمی‌کنم بین دروزاه‌بانان ایران تفاوت چندانی از لحاظ فنی وجود داشته باشد و مسئله‌ مهم برای بازی کردن در جام جهانی بحث تجربه و روحیه است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روسیه جام جهانی تیم ملی روحی و روانی ایران بازی جام جهانی دروازه بان بیرانوند هادی طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ایران شامگاه امروز (سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد برابر ترکمنستان قرار خواهد گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل) و سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال ایران اکنون با هفت امتیاز در صد جدول گروه E این رقابت‌ها قرار دارد. تیم ازبکستان نیز با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است.

امیر قلعه نویی برای این دیدار حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی را به عنوان بازیکنان اصلی راهی میدان کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • مقدماتی جام جهانی| ایران با طلسم‌شکنی در عشق آباد صعودش را قطعی کرد
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • آموزش زبان یزدی با دروازه‌بانان فوتبال ساحلی + فیلم
  • عکس| استوری طعنه‌آمیز یک استقلالی به حضور بیرانوند مقابل ترکمنستان
  • ماجرای شادی بعداز گل دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ساحلی در جام‌جهانی
  • طعنه یک استقلالی به حضور بیرانوند مقابل ترکمنستان + عکس