Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@09:49:25 GMT

مسئولان براي پيشبرد اهداف همدان يکصدا هستند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۵۵۲۸

مسئولان براي پيشبرد اهداف همدان يکصدا هستند

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان با تاکيد بر اينکه مسئولان براي پيشبرد اهداف استان يکصدا هستند گفت: يکي از برکات دولت تدبير و اميد همدلي و اتحاد در بين مديران است.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، سيد سعيد شاهرخي در ديداري با رئيس و کارکنان خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) مرکز همدان اظهار داشت: تلاش مجموعه مسئولان و برنامه ريزان در استان همدان، فراهم کردن زمينه کار و تلاش در راستاي سياست هاي کلان دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: يکي از شاخص هاي دولت يازدهم که در دولت کنوني نيز تداوم داشته است ايجاد وفاق و همگرايي بين نيروهاي مختلفي است که مي توانند ياريگر دولت باشند.
معاون استاندار همدان ادامه داد: با اين رويکرد در اين استان اتحاد و وفاق بين مسئولان حاکم بوده و آيت الله طه محمدي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان نيز محور وحدت و همدلي بين مسئولان شده است.
شاهرخي اضافه کرد: مجمع نمايندگان استان همدان نيز همسو با ديگر نهادها تمامي توان خود را براي کار و تلاش موثر براي مردم به کار بسته است.
وي گفت: تمامي ويژگي هاي ياد شده مويد اين است که در همدان شاهد چند صدايي نبوده و همه يک صدا و متفق القول براي خدمت به مردم همت مي کنند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان ادامه داد: پس از وحدت و همگرايي بين مسئولان، توجه به معيشت مردم به ويژه ايجاد فرصت هاي شغلي براي افراد جوياي کار به عنوان رويکرد اصلي دولت دوازدهم در همدان مورد توجه است.
شاهرخي افزود: گزارش هاي ارائه شده در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري نويد بخش همت مسئولان براي خلق فرصت هاي شغلي است.
وي اضافه کرد: با توجه به تسهيلات پيش بيني شده در راستاي تحقق سند اشتغال استان گام هاي بلندي برداشته شده است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان بيان کرد: علاوه بر حوزه اقتصادي در بخش اجتماعي، تحقق منشور سياسي و تقويت سازمان هاي مردم نهاد اقدام هاي موثري صورت گرفته است.
شاهرخي تاکيد کرد: يکي از داشته ها اصلي نظام اسلامي، سرمايه هاي اجتماعي است و دولت با جديت دنبال تقويت نيروي انساني است.
وي ادامه داد: در راستاي تقويت سرمايه هاي اجتماعي چند اولويت از جمله کنترل و کاهش آسيب هاي اجتماعي از جمله طلاق، اعتياد و حاشيه نشيني مد نظر است که همدان در اين شاخص ها رتبه مطلوبي دارد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان گفت: واگذاري امور به مردم در قالب سازمان هاي مردم نهاد نيز در اولويت است چون از توان اقشار مختلف با سلايق و توانمندي مختلف در حوزه گردشگري، درمان و غيره بهره گرفت.
شاهرخي افزود: شرايط فعاليت سازمان هاي مردم نهاد در همدان تسهيل شده و هم اينک 400 سمن در اين استان فعاليت دارند.
وي از کيفي سازي فعاليت سمن ها خبر داد و اضافه کرد: برون سپاري فعاليت دستگاه هاي اجرايي به سمن ها موجب تقويت سرمايه هاي اجتماعي مي شود.
7526/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان ‌اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد، گفت:‌ دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

خسارت سنگین آتش‌سوزی به 100 واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه