Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@20:04:04 GMT

نمایش «مرا به نام خودم بخوان» در تالار مهر حوزه هنری

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۵۸۰۸

نمایش «مرا به نام خودم بخوان» در تالار مهر حوزه هنری

خبرگزاری شبستان: نمایش «مرا به نام خودم بخوان» به کارگردانی زهرا اسلام‌پناه از امروز در تالار مهر حوزه هنری نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه هنری، ، ویژه‌برنامه نمایش «مرا به نام خودم بخوان» به کارگردانی زهرا اسلام‌پناه از دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود.

 

این نمایش از ساعت 18:30 دقیقه شروع می‌شود و قرار است که تا 25 خردادماه در تالار مهر حوزه هنری روی صحنه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با برنامه‌ریزی انجام شده چند گروه نمایشی هم‌زمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان از روز دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه به اجرای برنامه‌های خود می‌پردازند و این برنامه تا اواخر خردادماه ادامه دارد که با توجه به محتوای دینی و ارزشی آثار می‌تواند مورد توجه عموم قرار بگیرد.

 

شایان ذکر است که تماشاخانه‌های حوزه هنری در خیابان حافظ تقاطع سمیه واقع است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام دولت مجلس خبرگزاری شبستان فلسطین انتقال سفارت آمریکا به قدس آمریکا قرآن کریم حسن روحانی تالار مهر حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌