Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی پس از آخرین بازی فصل بهاره با پیراهن تیم اوسترشوندس در لیگ برتر سوئد از این تیم خداحافظی کرد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه اوسترشوندس، سامان قدوس پس از پایان بازی هفته نهم تیمش در لیگ برتر سوئد برابر ساندسوال که با گلزنی او همراه بود، گفت: خوشحال هستم، اما شاید این بازی کمی مرا ناراحت کند، زیرا می‌تواند آخرین حضورم برای تیم اوسترشوندس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترشوندس ادامه داد: از بودن در تیم اوسترشوندس بسیار خوشحال هستم، اما همه به اندازه کافی از رویای من خبر دارند که همان بازی در یک لیگ بزرگ اروپایی است.

سامان قدوس امروز (دوشنبه) با پرواز مستقیم راهی ترکیه می‌شود تا به اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه بپیوندد. او امیدوار است یکی از 23 بازیکن نهایی ایران برای این رقابت‌ها باشد.

مهاجم تیم اوسترشوندس پس از پایان جام جهانی 2018 روسیه با توجه به اظهارات پیشین رئیس این باشگاه سوئدی به یک تیم مطرح اروپایی در یکی از لیگ‌های آلمان، اسپانیا و انگلیس انتقال خواهد یافت. سلتاویگو در لالیگای اسپانیا محتمل و جدی‌ترین گزینه برای سامان قدوس است.

انتهای پیام/

R7858/P1015145/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد

به گزارش همشهری آنلاین، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی پس از بازی با نیویورک ردبولز (۶ بر ۲) دو رکورد جدید در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد.

در این دیدار لیونل مسی یک گل زد و پنج پاس گل داد. بدین ترتیب مسی نخستین بازیکن تاریخ MLS شد که در یک بازی ۵ پاس گل می‌دهد. او همچنین نخستین بازیکن MLS بود که در یک بازی در سیستم گل و پاس گل ۶ امتیاز کسب کرد.

مسی همچنین برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش توانست در یک بازی پنج پاس گل بدهد.

در این دیدار لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای اینتر میامی هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم داد.

تیم فوتبال اینتر میامی با ۲۴ امتیاز از ۱۲ بازی در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS قرار دارد.

کد خبر 849255 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی لیونل مسی

دیگر خبرها

  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • مردم ایران عصبانی و بیش از اندازه حسود هستند، اگر به زنی نگاه کنی کشته می‌شوی!
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد