Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: اتفاقاتی که در طبیعت رخ می دهد نشان دهنده این است که دنیا رو به پایان است.

زندگی بشر هر چه بیشتر به ابزار و فناوری‌های نوین مجهز می‌شود، گویی طبیعت و حیات وحش بیشتر در خطر نابودی قرار می‌گیرند.

 وقتی به جنگل‌ها و مناطق دور دسترس نگاه کنیم مشخص می‌شود دنیا به تنهایی می‌تواند مسیر پیشرفت را دنبال کند هر چند در این میان بشر با انجام مواردی عمر دنیا را کوتاه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کافی است به گذشته شهری مثل تهران نگاه کنیم؛ در قرن گذشته این شهر به همراه کوه‌های خود از آب و هوای متبوعی برخوردار بود اما امروزه تبدیل به یکی از شهرهای آلوده جهان شده است.

همه اینها به دلیل رفتارهای نادرست انسان است که طبیعت را رو به نابودی می‌برد. در ادامه تصاویری از مواردی را مشاهده می‌کنید که نشان می دهد دنیا به دست بشر در حال نابودی است.

بزرگ‌ترین معدن الماس جهان

تصویری که مشاهده می کنید مربوط به بزرگترین معدن الماس جهان یعنی معدن mir می باشد. این تصویر به خوبی نشان می دهد انسان برای هر آنچه که می‌خواهد حاضر است دست به هر کاری بزند.

کلان‌شهرها

تصویر بالا مربوط به کلاشهر دهلی نو است؛ این شهر سومین متروپلیس جهان است که هر روز روند روبرو رشد خود را ادامه می دهد و مساحت بسیار زیادی از سطح زمین را اشغال می کند.

کیسه های پلاستیکی

یکی از قدرتمندترین دشمنان طبیعت که به دست انسان ساخته شده، پلاستیک است. امروزه به خاطر سهل انگاری بشر این ماده تجزیه ناپذیر را در همه جای کره زمین می توان یافت.

کشتار گسترده حیوانات

تصویری که مشاهده می کنید مربوط به یک فیل است. امروزه کشتار حیوانات توسط انسان ها به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده است که این خود به تنهایی باعث نابودی طبیعت و دنیا است.

قطع درختان

بشر برای راحتی زندگی خود و افزایش سطح شهرهایش به قطع درختان روی می آورد. البته هر چند بتوان برای مدتی با قطع درختان بتوان زندگی راحتی را برای خود ترتیب داد اما سرانجام کمبود فضای سبز و نبود اکسیژن به ضرر انسان تمام خواهد شد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت طبیعت مرگ دنیا پایان دنیا اثبات زندگی بشر نابودی انسان شهرهای آلوده عکس حوادث قتل وحید مرادی شرور تهران حوادث تهران اخبار تهران دستگیر شد تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان

اسماعیل پاکنژاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت‌وگو با ایسکانیوز بیان کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و همچنین حمایت از تمامی کسانی که در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند، در جوار گلزار نورانی شهدای گمنام دانشگاه گرد هم آمدند.خوشبختانه امروز می‌بینیم که در سراسر دنیا صدای مرگ بر اسرائیل طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز به خوبی شاهد هستیم آن کسانی که دم از حقوق بشر و آزادی بیان می‌زدند توان تاب آوردن در مقابل اعتراضات اساتید دانشگاه‌های غربی را ندارند.

پاکنژاد تصریح کرد: اگر دیروز به بهانه تروریسم، مردم مظلوم غزه را تحت بمباران و کشتار قرار دادند، امروز با دانشگاهیان خود در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا چه می‌کنند؟ دیوارکشی دور دانشگاه‌های آمریکا چه معنی دارد؟! شستن خون دانشجویانی که بر روی در و دیوار دانشگاه‌ها ریخته چه معنی دارد؟! برای اینکه می‌خواهند این لکه ننگ را از دامان خودشان پاک کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز تمامی کسانی که در دنیا پیرو حق هستند امروز می‌دانند که این لکه ننگ جز با نابودی ستمگران و اسرائیل جنایت کار از بین نخواهد رفت، و قطعاً این تحولات امروز می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای ظهور آقا امام زمان باشد.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228919 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟