Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@05:46:30 GMT

زمزمه‌های لژیونر شدن فرهاد قائمی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۶۳۴۰

زمزمه‌های لژیونر شدن فرهاد قائمی

شنیده‌ها حاکی از آن است که دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با یک تیم ترکیه‌ای به توافق رسیده است.

باشگاه خبرنگاران: به نظر می‌رسد پس از میلاد عبادی پور و جواد معنوی نژاد؛ حالا نوبت به فرهاد قائمی، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران است که به یک تیم غیر ایرانی بپیوندد.

شنیده‌ها حاکی از این است که این ستاره گنبدی تیم ملی والیبال ایران با تیم والیبال هالک بانک کشور ترکیه به توافق رسیده است و فصل آینده در این تیم به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد قائمی در فصل پیشین لیگ برتر والیبال ایران با پیراهن تیم بانک سرمایه به میدان رفت و با این تیم به مقام قهرمانی رسید. تیمی که اکثر ستاره‌های والیبال را در ترکیب خود داشت، اما به دلایل مالی در پایان فصل منحل شد. منحل شدن تیم پرستاره بانک سرمایه، اکثر بازیکنان این تیم را که اغلب ملی پوش و ستاره هستند برای فصل آینده بلاتکلیف کرد.

همین بلاتکلیفی موجب شده است بازیکنان سابق این تیم مذاکرات خود را با تیم‌های دیگر آغاز کنند و در این بین گوشه چشمی نیز به لژیونر شدن داشته باشند. فرهاد قائمی این روز‌ها همراه با تیم ملی والیبال در اردوی تدارکاتی صربستان حضور دارد و اظهار نظر‌های شنیده شده را تکذیب یا تایید نکرده است، اما منابعی آگاه از قطعی شدن قرارداد این بازیکن با تیم ترکیه‌ای صحبت می‌کنند. تیم هالک بانک یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ والیبال ترکیه است و فصل گذشته اسلوبودان کواچ، سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران را روی نیمکت سرمربیگری خود داشت.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QXV

منبع: فردا

کلیدواژه: لژیونر فرهاد قائمی والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی

والیبال ایران در رده های پایه در سطح جهانی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. 

طرفداری | تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران یک قهرمانی مهم را به دست آورد. 

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در فینال هم 3 بر 0 آلمان را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه