Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جریان الحکمه عراق از تشکیل ائتلافی ۴ جانبه بین سائرون، النصر، الحکمه و الفتح طی ساعات آینده خبر داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه سومریه، در پی اعلام نتایج انتخابات پارلمانی عراق، جریان الحکمه وابسته به «عمار حکیم» از شکل گیری ائتلافی بین چهار ائتلاف این کشور طی ۷۲ ساعت آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، «محمد جمیل المیاحی» سخنگوی جریان الحکمه اعلام کرد که طی ۷۲ ساعت آینده ائتلافی بین سائرون، النصر، الحکمه و الفتح شکل خواهد گرفت.

گفتنی است که عمار الحکیم رئیس جریان الحکمه عراق پیش از این با مقتدی صدر رئیس ائتلاف سائرون، حیدر العبادی رئیس ائتلاف النصر و هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح پیرامون تشکیل دولت آینده عراق رایزنی کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «ثائر الجبوری» عضو یکی از کمیسیون‌های تخصصی پارلمان عراق تاکید کرد که این کشور پنج هزار مورد اقدام نظامی ناقض حاکمیت ملی خود را از سوی ترکیه ثبت کرده است.

وی افزود: در جریان این اقدامات ترکیه ده‌ها تن جان خود را از دست داده‌اند. ترکیه باید به این قبیل اقدامات خود از طریق یک توافق جدید که حاکمیت عراق را تضمین کند پایان دهد.

الجبوری تصریح کرد: نفوذ زمینی ترکیه در داخل خاک عراق بر اساس توافق آنکارا با رژیم بعث صورت می‌گیرد و باید متوقف شود.

وی بیان کرد: پرونده آب نیز که یکی از مهم‌ترین پرونده‌ها محسوب می‌شود باید در جریان سفر رئیس جمهور ترکیه به بغداد حل شود.

پیش از این «یاشار گولر» وزیر دفاع ترکیه اعلام کرده بود که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور به عراق سفر خواهد کرد. این سفر اردوغان به بغداد برای نخستین بار از سال ۲۰۱۱ صورت خواهد گرفت.

کد خبر 6085228

دیگر خبرها

  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت غیرقانونی اعلام شد
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • اندیشکده آمریکایی: روسیه خود را برای جنگ با ناتو آماده می‌کند
  • ادعای مهم اندیشکده آمریکایی؛ روسیه خود را برای یک جنگ بزرگ آماده می‌کند
  • مقتدی صدر: عید غدیر خم باید در عراق تعطیل رسمی اعلام شود