Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-برخی اعمال در بدن انسان رخ می‌دهد که تاکنون هیچ کسی علت واقعی آنها را نمی‌داند و حتی دانشمندان نیز قادر به توضیح آنها نیستند.

علم همیشه قادر به پاسخگویی درباره عملکردها و ساختارهای بدن انسان نیست. برخی اعمال در بدن رخ می‌دهد که تاکنون دانشمندان علتی برای آنها ارائه نکردند.  

برخی از این اعمال عبارتند از:

1-سقوط خوابگاهی

هنگامی شما در خواب احساس می‌کنید از یک صخره سقوط کردید و ناگهان از خواب بیدار می‌شوید در حال تجربه عملی به نام «سقوط خوابگاهی» هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بنیاد ملی خواب می‌گوید که 70 درصد از مردم سقوط خوابگاهی را تجربه کرده‌اند اما دانشمندان نمی‌توانند توضیح مناسبی در خصوص چگونگی این رخداد بدهند.

2- عطسه واکنش به نور

این نوع عطسه هنگامی که شما در پاسخ به یک نور ناگهانی مانند نور خورشید عطسه می‌کنید، رخ می‌دهد.

مرکز ملی اطلاعات زیست‌فناوری گفت: ممکن است از هر 4 نفر یک نفر در واکنش به نور عطسه کند که علت این عملکرد عجیب بدن به طور کامل قابل درک نیست.

3-خمیازه مسری

آیا شما در پاسخ به خمیازه شخص دیگری خمیازه کشیده‌اید؟ این نوع خمیازه «خمیازه مسری» نام دارد. اینکه چرا این عمل اتفاق می‌افتد هنوز مشخص نیست.

4-خواب دیدن

احتمالا شما نیز در خصوص چگونگی ایجاد رویا کنجکاو هستید اما هیچ کس قادر به توضیح آن نیست.

5--سرخ شدن صورت

آیا تا به حال سرخ شدن صورت را تجربه کرده‌اید؟ این موضوع برای دانشمندان یک معما است. افرادی که مضطرب هستند یا در موقعیتی قرار می‌گیرند که موجب خجالت آنها می‌شود دچار سرخی صورت می‌شوند.

گفته می‌شود پیدا کردن راهی برای کاهش اضطراب می‌تواند به کاهش سرخ شدن صورت در افراد کمک کند.

6-اثر انگشت

تمام انسان‌ها دارای یک الگوی منحصربه فردی به نام اثر انگشت هستند. حتی دوقلوها نیز اثر انگشت متفاوتی دارند.

چرا اثر انگشت وجود دارد؟ دانشمندان بر این باورند که این خطوط کوچک و برآمده بر سر انگشتان دست می‌تواند حس لامسه را افزایش دهد اما علت آن به طور کامل مشخص نیست.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم

وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن به تنهایی توانایی رقابت با حضور فزاینده چین در جزایر اقیانوس آرام را ندارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی از ناتوانی واشنگتن در رقابت یک‌تنه با حضور فزاینده چین در جزایر اقیانوس آرام سخن گفت.

بلینکن تاکید کرد که ایالات متحده حتی اگر به تنهایی توانایی رقابت با نفوذ فزاینده چین در این منطقه را نداشته باشد، می‌خواهد گزینه بهتری از چین را در اختیار جزایر اقیانوس آرام قرار بدهد.

وزیر امور خارجه آمریکا ادامه داد: چین بر بسیاری از منطقه‌ها در جزایر اقیانوس آرام سیطره دارد و شاید مساحت این منطقه‌ها بیش‌تر از چیزی باشد که ما بتوانیم بر آن سیطره پیدا کنیم.

همچنین بلینکن به ابتکاری اشاره کرد که در دیدار سال گذشته میان «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا و «آنتونی آلبانیز» نخست‌وزیر استرالیا رسانه‌ای شد و بر اساس آن «گوگل» باید کابل‌های اینترنت را در اقیانوس آرام بکِشد تا کیفیت اینترنت در کشور‌های دوردست بهتر شود.

سخنان بلینکن در حالی بیان می‌شود که پارلمان جزایر سلیمان پنجشنبه گذشته «جرمیا مانل» را به عنوان نخست‌وزیر این کشور انتخاب کرد. مانل از حامیان روابط نزدیک با چین است.

روابط نزدیک جزایر سلیمان و چین در خصوص مسایل امنیتی نگرانی ایالات متحده آمریکا و استرالیا را در پی داشته است.

دیگر خبرها

  • نفرین پنج که دامن‌گیر انسان و پستانداران شد
  • (ویدئو) چرا خانم‌ها عضو شورای نگهبان نیستند؟
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • هلال سفید انتهای ناخن را جدی بگیرید + رازهای مهم
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست