Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام هروی معتقد است، تیم ملی کاراته ایران در هر چهار وزن بازی‌های آسایی ۲۰۱۸ جاکارتا صد در صد شانس کسب مدال دارد.

شهرام هروی در گفت و گو با ایسنا، درباره‌ی روند آماده سازی تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی ترکیه و مسابقات پیش رو توضیح داد: در حال حاضر چهارمین مرحله اردوهای تیم ملی پیگیری می‌شود و خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات لیگ جهانی کاراته برای کسب امتیاز مهم است و امیدواریم که در این رقابت‌ها با گرفتن امتیازات لازم، خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به تاثیر مستقیم مسابقات قهرمانی آسیا در رنکینگ المپیکی کاراته‌کاها، چه نتیجه‌ای برای تیم ملی ایران پیش بینی می‌کند؟ توضیح داد: رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردن ضریب شش دارد، به همین دلیل حساب زیادی را بر روی این مسابقات برای کسب امتیاز المپیکی باز کرده‌ایم که امیدوارم با یک روند خوب به بهترین نتایج برسیم.

سرمربی تیم ملی کاراته مردان ادامه داد: در مسابقات لیگ جهانی ترکیه حاضر می‌شویم تا ضمن کسب نتایج قابل قبول، ارزیابی مناسبی را هم از تیم انجام داده و ترکیب اعزامی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را مشخص کنیم.

هروی در مورد شانس مدال کاراته‌کاهای ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز توضیح داد: ما در هر چهار وزن بازی‌های آسیایی صد در صد شانس مدال داریم و برای این مهم همه‌ی تلاش خود را به کار می‌گیریم.

او در پاسخ به این سوال که کادرفنی و فدراسیون چند کاراته‌کا را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌کند؟ اظهار کرد: برای حضور در این رقابت‌ها حضور شش کاراته‌کا در اوزان مختلف حتمی است و باید ببینیم چه نفراتی توسط کمیته فنی به این نفرات اضافه شده یا اصلا اضافه نمی‌شود.

پیشکسوت کاراته ایران با بیان اینکه روند آماده سازی تیم ملی خوب است، تصریح کرد: امسال سه هدف مهم (رقابت‌های لیگ جهانی، قهرمانی آسیای اردن و بازی‌های آسیای ۲۰۱۸ جاکارتا) را پیش رو داریم که برای رسیدن به این اهداف و کسب نتایج خوب، همین روند آماده سازی را ادامه می‌دهیم.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیتی در بین کاراته‌کاهای تیم ملی وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: به هر حال مصدومیت جزو لاینفک‌ها در ورزش کاراته است و مصدومیت‌های جزئی وجود دارد. ملی‌پوشان کاراته همیشه با این مصدومیت‌های جزئی دست و پنجه نرم می‌کنند اما امیدوارم مشکل جدی پیش نیاید تا بتوانیم در مسابقات پیش رو نتیجه خوبی کسب کنیم.

شهرام هروی در پایان افزود: از همه‌ی مسئولان و اصحاب رسانه بخاطر حمایت‌ها و پوشش اخبار کاراته متشکرم. امیدوارم با کسب نتایج خوب در رقابت‌های پیش رو جواب زحمات آن‌ها را بدهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام شهرام هروی كاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد

محمود کلهر بازیکن و مدیر سابق آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی آینده تیم برابر سپاهان اعتقاد دارد که این بازی برای پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است و اگر آن ها در این بازی برنده شوند، قطعا در 5 بازی آینده خود در مسابقات لیگ کشورمان هم برنده خواهند شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های فصل، باید به مصاف سپاهان اصفهان برود. 

محمود کلهر در مورد پرسپولیس و کورس قهرمانی لیگ برتر می گوید:

با این پیش فرض یعنی کسب 18 امتیاز برای پرسپولیس در 6 بازی آینده، من تصور دارم و به این تصورم ایمان دارم که استقلال امتیاز از کف خواهد داد و در ادامه مسابقات لیگ برتر، این پرسپولیس است که برنده می شود و قهرمان مسابقات خواهد شد. پرسپولیس در بازی قبل تعویض های اشتباهی انجام داد و من اعتقاد دارم که برخی از بازیکنان تیم مثل مهدی ترابی و اوستون اورونوف بازیکن هایی هستند که حضورشان در ترکیب تیم 90 دقیقه ای است و این بازیکنان هر لحظه در میدان تاثیرگذار هستند. یعنی هر دقیقه ای که آن ها در زمین نیستند پرسپولیس شانس گلزنی کمتری خواهد داشت.

کلهر درباره امیررضا رفیعی، دروازه بان جوان پرسپولیس اظهار داشت: 

علی رغم این که این بازیکن در اوقات قانونی و در ضربات پنالتی کم تجربگی کرد، باید بگویم می توان باز هم روی او حساب کرد و در فصل آینده هم می تواند به عنوان دروازه بان دوم بازی کند و باید این را در نظر گرفت که بیرانوند غیرقابل جایگزین، گاهی مثل امروز دچار مصدومیت خواهد شد.

 

کلهر برای بازی های این هفته لیگ برتر، برد پرسپولیس برابر سپاهان و مساوی استقلال برابر تراکتور را پیش بینی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!