Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت : در پی سرقت ظروف مسی از چند مغازه مس فروشی در خیابان مدرس تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ وارد کار شدند.

وی افزود: مأموران دایره تجسس پس از بررسی سرقت‌ها و با کمک دوربین مداربسته یکی از اماکن همان حوالی سارقان را که زوجی جوان بودند و با یک دستگاه موتور سیکلت به مغازه‌ها دستبرد می‌زدند را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ باقری ادامه داد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از یکسری تحقیقات میدانی گسترده سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت : متهمان ۳۵ ساله که اعتیاد شدید به مواد افیونی دارند در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند، ولی در مواجهه با مستندات دیجیتالی پلیس، لب به اعتراف گشوده و به سرقت ۸ مغازه مس فروشی در خیابان‌های مدرس و قائم اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به کشف اموال افزود : متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام // و. ت    
دستگیری سارقان ظروف مسی در کاشمر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند