Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@02:14:06 GMT

پنجمین کفش طلا برای لیونل مسی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۶۷۳۵

پنجمین کفش طلا برای لیونل مسی

مهاجم بارسلونا با به ثمر رساندن 34 گل توانست برای پنجمین بار جایزه «کفش طلا» و پیچیچی را به خود اختصاص دهد.

به‌ گزارش ایران آنلاین به نقل از ‌ایسنا، لیونل مسی با وجود این که از هفته‌ها پیش مشخص شده بود، برنده کفش طلا و بهترین گلزن فصل لالیگا شده، شب گذشته به صورت رسمی به این عنوان دست یافت. مهاجم بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) در هفته‌ سی و هشتم لالیگا برابر رئال سوسیداد به میدان رفت اما نتوانست در این بازی گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال 34 گل او در هفته‌های اخیر باعث شد به دو عنوان ذکر شده دست یابد.

مهاجم آرژانتینی برای کفش طلای اروپا با محمد صلاح رقابت می‌کرد و مهاجم لیورپول توانست 32 گل به ثمر برساند. در جایگاه سوم دیگر بازیکن حاضر در لیگ برتر دیده می‌شود. هری کین، مهاجم تاتنهام نیز با این دو بازیکن در حال رقابت بود.

مسی در حالی توانست برترین گلزن لالیگا شود که هشت گل بیشتر از کریستیانو رونالدو به ثمر رسانده بود. مهاجم آرژانتینی توانست برای پنجمین بار برنده توپ طلا و پیچیچی شود. بر این اساس او تنها در رقابت‌های لالیگا یک بازیکن را بالاتر از خود می‌بیند. تلمو سارا که در دهه 45 بازی می‌کرد توانست با پیراهن اتلتیک بیلبائو 6 بار جایزه پیچیچی را کسب کند.  تنها عنوان شخصی که مسی در این سال می‌تواند به دست بیاورد، توپ طلا است.

او پس از سال 2015 نتوانست به این جایزه دست پیدا کند. عملکرد مسی در جام جهانی بدون شک در کسب ششمین توپ طلایش تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. او می‌توانست با کسب این جایزه از رونالدو پیشی بگیرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی

(تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی

دیگر خبرها

  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه