Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت:‌ محور پونل به سمت خلخال به‌علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان، سرهنگ حسین محمدپور اظهار داشت:‌ محور پونل به سمت خلخال به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شده است و رانندگان وسائط نقلیه باید جهت تردد از مسیر جایگزینی که توسط پلیس اعلام شده استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان عنوان کرد:‌ از ساعت ۲۰  شنبه ۲۹ اردیبهشت بر اثر وقوع حادثه ریزش کوه در قسمتی از محور پونل به سمت خلخال مسیر مورد نظر به طور کامل مسدود شده است و فعلاً ترددی در آن جریان ندارد.

محمدپور با بیان اینکه وقوع این حادثه خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است افزود:‌ بلافاصله در پی ریزش کوه در محور پونل به سمت خلخال علاوه بر حضور سریع نیروهای پلیس دستگاه‌های مربوطه نیز جهت بازگشایی مسیر مورد نظر به محل اعزام شدند.

وی از اعلام مسیری جایگزین جهت تردد وسائط نقلیه خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ برای تسهیل در امر رفت‌ و آمد و جلوگیری از بروز اختلال، پلیس راه استان گیلان تا بازگشایی این مسیر، جاده اسالم به خلخال را به‌عنوان محور جایگزین اعلام کرده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان ابراز داشت:‌ طبق مکاتباتی که با پلیس راه شهرستان‌های تالش و صومعه‌سرا انجام شده است روند بازگشایی و رفع انسداد از مسیر پونل به خلخال به جهت عمق زیاد ریزش کوه حداقل سه الی چهار روز طول خواهد کشید.

محمدپور با اشاره به اینکه تیم‌های پلیس راه استان گیلان پس از وقوع حادثه به سرعت در محل حاضر شدند اظهار داشت:‌ پس از ریزش کوه در مسیر پونل به خلخال تیم‌های پلیس مستقر در منطقه نسبت به اطلاع‌رسانی و اعلام مسیر جایگزین به رانندگان اقدام کردند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی با اشاره به تعداد سامانه های حمل و نقل هوشمند موجود در استان اظهار داشت: تعداد دستگاه‌های ترددشمار 80 محور، دوربین‌های ثبت تخلف سرعت 98 ایستگاه موجود و 79 ایستگاه فعال (آنلاین )، توزین در حال حرکت 4 دستگاه موجود و 3 دستگاه فعال، دوربین‌های نظارت تصویری 29 ایستگاه، تابلوهای پیام متغیر خبری( vms) 6دستگاه و ردیاب‌های جغرافیایی ماشین‌آلات راهداری (GPS) 365 دستگاه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به بیان مقایسه تردد ماهانه بین استانی (مجموع تردد ورودی به استان و خروجی از استان) اشاره کرد و افزود: بیش از چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی کل وسایل نقلیه در فروردین ۱۴۰۳ بوده است که ۲۵ % افزایش نسبت به ماه گذشته ۱۴۰۲ و ۵ % افزایش نسبت به ماه مشابه سال گذشته داشته است.

وی همچنین آمار روند روزانه تردد بین استانی فروردین ماه را بیان کرد و گفت: متوسط تردد بین استانی روزانه فروردین سال جاری ۱۳۸ هزار و ۱۴۵ وسیله نقلیه بوده است.

آهکی بیان کرد: بیشینه مجموع تردد ورود و خروج به استان در روز ۲۴ فروردین ۱۷۵ هزار و ۱۶۲ وسیله نقلیه و درصد وسایل نقلیه سنگین ۱۴ درصد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه به بیان وضعیت انباشت و تخلیه (تفاضل خودروهای ورودی و خروجی به اضافه انباشت/تخلیه روز قبل) وسایل نقلیه فروردین‌ ماه پرداخت و گفت: بیشینه تخلیه وسایل نقلیه از استان در ماه فروردین در روز ۱۹ فروردین به میزان منفی ۴۳ هزار و ۵۶۴ وسیله نقلیه بوده است.

وی عنوان کرد: در خصوص محورهای دارای بیشترین تردد در فروردین ماه هم باید گفت که سه راهی بهار -همدان (مهدی آباد) با متوسط تردد روزانه ۴۰ هزار و ۷۴۰ بیشترین تردد را داشته است.

آهکی ادامه داد: محور همدان – سه‌راهی بهار (مهدی آباد)، همدان – کوریجان، کوریجان – همدان و آزادراه همدان – ساوه (چپقلو) از دیگر محورهای پرتردد استان بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان همدان افزود:‌ سه‌راهی بهار – همدان(مهدی آباد)، همدان – کوریجان، همدان – سه‌راهی بهار (مهدی آباد)، قروه – صالح آباد و کوریجان – همدان از محورهای دارای بدترین سطح سرویس بوده‌اند.

وی همچنین به بیان مقایسه تردد محورهای استان در فروردین امسال با سال گذشته اشاره کرد و گفت: در اکثریت محورهای دارای بیشترین تردد استان شاهد افزایش تردد نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

آهکی افزود: در خصوص سهم مبدا تردد پلاک‌های مشاهده شده در استان در فروردین ماه سال جاری نیز باید گفت که براساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک‌خوان از ابتدای فروردین ماه یک میلیون و ۳۳۰ هزار پلاک خودرو یکتا در محورهای‌برون شهری استان رویت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه از این پلاک‌ها یک میلیون و ۲۱۶ هزار پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است، ادامه داد: ترکیب مبدا استانی این پلاک‌ها نیز به این صورت است که ۳۲ درصد مربوط به استان همدان، ۳۱ درصد مربوط به استان تهران، هشت درصد کرمانشاه، چهار درصد کردستان و مابقی مربوط به لرستان، البرز،‌ مرکزی، قم، اصفهان و سایر استان‌ها بوده است.

وی افزود: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر‌اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک‌خوان در بازه فروردین ماه در روزهای چهار و ششم فروردین و معادل ۵۱ درصد کل وسایل نقلیه مشاهده شده بوده است.

آهکی ادامه داد: از ابتدای ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱ درصد سهم وسایل نقلیه غیر بومی در استان کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان همچنین به سهم ماندگاری وسایل نقلیه در استان در فروردین ماه سال جاری پرداخت و گفت: ماندگاری وسایل نقلیه در استان نشان‌دهنده آن است که در ماه فرروردین تقریبا ۱۶۷ هزار وسیله نقلیه، معادل ۲۰ درصد از کل وسایل نقلیه غیربومی مشاهده شده، در استان بین ۱ تا ۴ روز در استان اقامت داشتند.

وی همچنین به مقاصد وسایل نقلیه در کشور در فروردین ماه اشاره و خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک‌خوان یک میلیون و ۱۹۶ هزار وسیله نقلیه از استان همدان در سایر استان‌ها مشاهده شده است و استان‌های مرکزی، تهران و قم بیشترین سهم مقاصد سفر را در استان‌ها داشته‌اند.

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی