Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@21:47:08 GMT

گرگان| آغاز دور جدید انتصابات در استان گلستان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۷۲۳۰

گرگان| آغاز دور جدید انتصابات در استان گلستان

استاندار گلستان در احکام جداگانه‌ای امروز سرپرست معاونت دفتر امور بانوان و خانواده، فرماندار جدید گرگان، ۲ معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها و ۲ بخشدار جدید را در استان منصوب کرد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در حکمی از سوی سید مناف هاشمی استاندار گلستان، آناهیتا مهشیدی به عنوان سرپرست معاونت دفتر امور بانوان  و خانواده منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق سیاستهای دولت تدبیر و امید، با رعایت قانون مداری و اعتدال و بهره گیری از تجربیات ارزنده در تنظیم برنامه‌ها و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر موثر درون و برون سازمانی برای دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشید. 

‌همچنین در حکمی از سوی سید مناف هاشمی استاندار گلستان؛ سید ابوالقاسم صفوی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان منصوب شد.

ابوالقاسم صفوی مدیرکل حوادث استانداری گلستان در دوران اصلاحات بوده و عضو نظام مهندسی ساختمان، مدیر پروژه ملی سازمان ملل در شرق کشور، مدیر پروژه ساصد و مجری پروژه بافت‌های فرسوده وزارت مسکن در گلستان بوده است.

همچنین استاندار گلستان در احکامی جداگانه سرپرست بخشداری‌های وشمگیر و مرکزی رامیان را منصوب کرد.

سید مناف هاشمی، حسین شیخ ویسی به عنوان سرپرست بخشداری وشمگیر شهرستان آق‌قلا و سید علی علوی را به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان رامیان منصوب کرد.

در حکمی از سوی سید مناف هاشمی، استاندار گلستان، ‌علی رزاقی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کلاله‌ منصوب شد‌.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان

عین علی کیا با بیان اینکه مراکز درمان اقامتی ترک اعتیاد خصوصی هستند افزود: دو مرکز درمان وبازتوانی اعتیاد جهت معتادان متجاهر در استان فعال بوده که یکی از آنها واقع در توسکستان گرگان مربوط به مردان و دیگری نیز مربوط به زنان در گنبدکاووس بوده که خدمات درمانی واقامتی آن رایگان است.

کیا در مورد خدمات بهزیستی به این مراکز گفت:تعرفه برای هر فرد مددجو در کمپ هی ترک اعتبیاد ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که برای افراد بی بضاعت ۵۰ درصد یارانه درمان در قالب یاری برگ تعلق می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه دوره درمان مدد جویان در مراکز اقامتی ترک اعتیاد از یک تا ۳ ماه است افزود: در گام اول به مدت یک هفته بیماران دوره سم زدایی را زیر نظر پزشک مرکر طی می کنند سپس تیم روانشناسی و مددیاری مراحل بازتوانی روانی اجتماعی را برای مددجو در مرکز انجام می دهند.

کیا ادامه داد: مددجویان پس از درمان نیز حمایت می‌شوند به طوری که با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای به حرفه آموزی می‌پردازند و پس از آن نیز از تسهیلات اشتغال با بهره ۴ درصد و باز پرداخت ۵ ساله بهره مند می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد