Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@02:12:22 GMT

درخواست سوریه از مسکو برای اعزام معلم زبان روسی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۷۲۴۸

درخواست سوریه از مسکو برای اعزام معلم زبان روسی

جهان > غرب آسیا - همشهری‌آنلاین:
سفیر سوریه در روسیه گفت، این کشور با کمبود معلم روس زبان مواجه است و ما از وزارت علوم روسیه خواسته‌ایم تا ساماندهی دوره‌های آموزشی را برای کار معلمان زبان روسی بیشتری در سوریه فراهم کند.

ریاض حداد، سفير سوريه در روسيه گفت: علاوه بر این مذاکراتی نیز با دانشگاه‌های روسیه براي برگزاری دوره‌های ویژه آموزش معلمان روس زبان برای دانشجویان سوری در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از وستی، این مقام سوری خاطرنشان کرد، بیش از 30 هزار دانش آموز سوریه اکنون در حال فراگیری زبان روسی در مدارس این کشور هستند.

پس از حضور نظامی روسیه در خاک سوريه و حمایت از دولت این کشور، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در فرمانی از مراکز آموزشی این کشور خواست تا زبان روسی نیز در مدارس این کشور تدریس شود.

در همین زمینه: تصویب لایحه تحریم آمریکا در دومای روسیه پوتین در دیدار با اسد: نیروهای خارجی باید از سوریه خارج شوند روسیه نسبت به امکان تسلط داعش بربخشی از سوریه هشدار داد جانسون: لاوروف بزرگ شو! ارسال این عکس‌ها بچه‌بازی است روسیه اس – ۳۰۰ را رایگان به سوریه می‌دهد هواپیمای روسی مسافر سرپایی سوار خواهد کرد اسد: آزادی ربوده‌شدگان مساله‌ای ملی است بن سلمان: اسد جز با جنگ از قدرت کنار نمی‌رود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «ورونژ» روسیه فهرست فیلم‌های خود را با حضور ۱۰ اثر ایرانی اعلام کرد.

به گزارش،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟