Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و اتاق تعاون ایران به امضای دکتر فرهاد رهبر و بهمن عبداللهی رسید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به منظور گسترش فرهنگ همکاری، ارتباط و ایجاد همفکری، تقویت مشارکت، استفاده از ظرفیت ها و توانایی های مشترک و همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و اتاق تعاون ایران به امضای دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و آقای بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از امضای این تفاهم‌نامه، توسعه فرهنگ کارآفرینی و همکاری های دوجانبه بین دانشگاه و اتاق تعاون با رویکرد استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانایی های مشترک آموزشی، تحقیقات، پژوهشی، تجاری‌سازی دستاوردها در چارچوب تعاونی و رویکرد توسعه تعاون در تمامی سطوح نظام آموزشی، پژوهشی و تحقیقی است.

اجرای پروژه های پژوهشی و فناوری، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه‌مدت، راه‌اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز، خدمات مشاوره‌ای فنی و تخصصی، انجام طرح های مطالعاتی و تحقیقاتی و امکان‌سنجی مورد نیاز، حمایت از دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی و تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی و... از جمله موضوعات و محورهای این تفاهم‌نامه است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

محسن شریعتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهارکرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران و مجاوران و بهبود وضعیت کیفی ناوگان، روز گذشته از شرکت شهاب خودرو بازدید به‌عمل آمد.

وب افزود: دراین بازدید، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه ۱۸۰ دستگاه اتوبوس فعال و متوقف بازسازی و از ظرفیت‌های تولیدکننده در تأمین ناوگان انواع اتوبوس (۱۲ متری- ۱۸ متری)، اتوبوس برقی و مینی‌بوس دو درب استفاده خواهد شد.

کد خبر 749122

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور