Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@03:04:21 GMT

اینیستا: همیشه در قلب من خواهید ماند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۷۷۵۸

اینیستا: همیشه در قلب من خواهید ماند

هافبک بارسلونا با تقدیر از هواداران تیم کاتالانی اعلام کرد که آن‌ها همیشه در قلبش باقی خواهند ماند.

خبرگزاری ایسنا: بارسلونا یکشنبه شب در آخرین بازی خود در لالیگا با یک گل رئال سوسیداد را شکست داد. آندرس اینیستا برای آخرین بار با پیراهن آبی اناری‌ها به میدان رفت و در دقیقه ۸۱ برای همیشه با این تیم خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک اسپانیایی پس از ۲۲ سال بازی خداحافظی با شکوهی با هواداران در نوکمپ داشت. بازیکن شماره "هشت" بارسلونا پس از پایان بازی با هواداران صحبت کرد و گفت‌: روز سختی بود، اما ۲۲ سال فوق‌العاده را سپری کردم. برای من دفاع از این نشان یک افتخار است. بارسلونا بهترین باشگاه جهان است برای من و از همه هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم و دلم برای همه آن‌ها تنگ خواهد شد.

اینیستا در ادامه اظهار کرد: از هوادارانی که همیشه به من احترام گذاشته‌اند تشکر می‌کنم. من در حال حاضر ۳۴ ساله هستم و از کسانی که خواستند در این تیم بمانم تشکر می‌کنم. شما همیشه در قلب من باقی خواهید ماند.

هافبک اسپانیایی در مورد مقصد بعدی‌اش، گفت‌: در روز‌های آینده در این رابطه صحبت خواهم کرد. دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و ...

اینیستا دوباره هواداران را مخاطب خود قرار داد و گفت‌: شما لطف زیادی به من داشتید و جدایی از بارسلونا به این شکل بهترین اتفاق ممکن بود. دوست داشتم پیراهنم را با ۸۰ هزار تماشاگر حاضر در این ورزشگاه عوض می‌کردم. من از بارسلونا می‌روم، اما باشگاه به کار خود ادامه می‌دهد، چون فراتر از بازیکنان است. در تصمیمم شکی ندارم، چون از مدت‌ها پیش به این موضوع فکر کردم. با تمام وجود از هواداران تشکر می‌کنم.

هافبک بارسلونا در پایان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اشاره کرد و گفت‌: با اشتیاق کامل به سراغ این مسابقات می‌رویم تا عملکرد درخشانی داشته باشیم و باید دید چه نتیجه‌ای خواهیم گرفت.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QXC

منبع: فردا

کلیدواژه: بارسلونا لالیگا رئال مادرید جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228909 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • تشکر بانوان شهر زرند از پلیس برای اجرای طرح عفاف وحجاب
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • آوارگان فلسطینی اینگونه از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تشکر کردند | ببینید
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد