Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@05:01:14 GMT

گردش ٩٧٠٠ میلیارد ریالی منابع بانک صادرات ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۸۰۴۳

گردش ٩٧٠٠ میلیارد ریالی منابع بانک صادرات ایران

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام بانک صادرات ایران، ارائه خدمات بانکی به بخش‌های مختلف اقتصادی در حوزه‌های صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت سیمان، بنادر و دریانوردی، بهداشت و درمان و ظرفی‌های بزرگ خدماتی و تمرکز بر تسهیلات خرد و اعطای وام به پرسنل زیر مجموعه بخش‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد، از جمله اهداف کلان بانک صادرات ایران در استان بوشهر طی سال ٩۶ بوده به نحوی که مانده تسهیلات اعطایی این بانک در پایان بهمن ماه سال گذشته از ٩هزار و ٧٣٣ میلیارد ریال فراتر رفت و قریب به ١٣ درصد تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در این استان را برعهده داشته و از این رو گستردگی ۵٣ شعبه بانک صادرات استان بوشهر، جایگاه ویژه‌ای در تامین منابع مالی مورد نیاز صنایع مختلف دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، ٢ هزار و ٩۶١ فقره تسهیلات در قالب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به ارزش قریب به ۵۵٨ میلیارد ریال در سال ٩۶ مهم‌ترین اقدامات این بانک در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از رونق تولید در بنگاه‌های کوچک و متوسط بوده است. اعطای ٢هزار و ٩٠ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، ساخت ۵ واحد حمام روستایی، نوسازی وبهسازی ٢١٩ مسکن روستایی، پرداخت ١٧۴ فقره وام خرید و ساخت مسکن خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، حمایت از ١۵ واحد تولیدی کوچک و متوسط، پرداخت ٢۴۴ فقره وام ضروری و درمان و کمک به آزادی ٩ زندانی نیازمند از اقدامات انجام شده توسط بانک صادرات ایران در استان بوشهر در ١٢ ماه سال گذشته بوده است.

در این میان اهدای وام مشاغل خانگی به معرفی‌شدگان سازمان‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی به ارزش بیش از ٣۵ میلیارد ریال زمینه اشتغال مستقیم ٢٠۵ نفر از متقاضیان را فراهم کرده است.

لازم به ذکر است، مشارکت بانک در این استان منجر به ساخت یک واحد آموزشی در روستای کری شهرستان تنگستان بوشهر شد که در سال آموزشی ٩٧ -٩۶ به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

true برچسب ها : بانک بانک صادرات ایران بوشهر رئیس علی دلواری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین

قزوین - مدیرکل گمرک قزوین گفت: گمرک قزوین تسهیلات ۹۰ درصدی به واحدهای تولیدی برای ترخیص کالاهای وارداتی ارائه می‌دهد.سعید نادری با اشاره به ارائه امکانات و خدمات متنوع گمرک قزوین، اظهار کرد: ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی، استفاده از ضمانت‌نامه بانکی و... به فعالان اقتصادی مجاز از جمله خدمات گمرک قزوین محسوب می‌شود.وی در گفت‌وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: این گمرک در رده‌های مختلفی از جمله واردات، صادرات، ترانزیت، ورود موقت و مرجوعی فعال است.
نادری تأکید کرد: درآمد گمرک قزوین در ۱۲ ماه منتهی به سال ۱۴۰۲ حدود ۶۱ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۲۵ درصدی روبه‌رو بود.
به گفته این مسئول، گمرک قزوین در حوزه صادرات ۸۶۷ هزار تن کالا به ارزش ۵۷۴ میلیون دلار را به کشورهای دیگر از جمله عراق، امارات متحده عربی، پاکستان، روسیه و ترکیه صادر کرد. منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان
  • صادرات نفت ایران به چین چگونه می‌شود؟