Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@03:22:52 GMT

سرقت برق در ايلام 10 درصد کاهش يافت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۸۰۹۰

سرقت برق در ايلام 10 درصد کاهش يافت

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - مديرعامل شرکت توزيع برق ايلام اعلام کرد: ميزان سرقت برق در اين استان نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

هادي شيرخاني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا علت کاهش ميزان سرقت را در پي همکاري نيروي انتظامي و دستگاه قضايي با شرکت توزيع برق استان دانست و اظهار کرد: هم اکنون تلفات و سرقت برق در استان ايلام از 25 درصد به 15 درصد رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در حال حاضر شعبه ويژه‌ اي براي مقابله و برخورد با متخلفان و سارقان برق در استان پيش‌ بيني شده است.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق ايلام تاکيد کرد: با اجراي طرح جايگزيني کابل هاي خود نگهدار به جاي سيم هاي مسي انگيزه سرقت سيم نيز در اين استان به طور چشمگيري کاهش يافته است.
شيرخاني از تبديل شبکه هاي فشار ضعيف به کابل هاي خود نگهدار خبر داد و يادآور شد: اين اقدام موجب از بين بردن انگيزه سرقت سيم، ايجاد پايداري بيشتر شبکه و ارتقاء مقاومت شبکه هاي توزيع برق خواهد شد.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق ايلام اضافه کرد: کابل هاي خود نگهدار اين قابليت را دارد که به خوبي جريان برق را منتقل و جاذبه سيم هاي مسي براي سرقت را نيز نداشته باشد.
شيرخاني با بيان اينکه کاهش و يا افزايش مصرف انرژي برق در استان به عوامل جوي و اقليمي بستگي دارد، خاطرنشان ساخت: با افزايش هر يک درجه دما، 10 درصد افزايش مصرف انرژي برق خواهيم داشت.
3032/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام

الهام جم زاده معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان ایلام اظهار کرد: بیماری آبله گوسفندی یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در گوسفندان به شمار می‌آید در صورتی که این بیماری به موقع درمان نشود می‌تواند خیلی ساده کل گله را درگیر کند.

وی ادامه داد و گفت: آبله در گوسفندان یک بیماری پوستی می‌باشد که خود را با ضایعات سرتاسری در تمام بدن گوسفندان نشان می‌دهد. این بیماری گوسفند و بز را مبتلا می‌کند و گزارشاتی از وقوع انسانی آن نیز وجود دارد.

جم زاده با توجه به اینکه وجود انواع بیماری در گوسفندان همیشه باعث خسارات زیادی به دامداران می‌شود، گفت: اداره کل دامپزشکی استان ایلام براساس ابلاغ سازمان دامپزشکی کشور و به منظور کنترل و پیشگیری از بروز بیماری آبله و حفظ سرمایه دامی استان همزمان با کل کشور در سال ۱۴۰۲ واکسیناسیون آبله را در سطح استان با هدف پوشش کامل جمعیت دامی مورد انتظار بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نوبت سر انجام داده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱ ما ۳۸ کانون بیماری آبله داشته‌ایم خوشبختانه واکسیناسیون گسترده و مانیتورینگ دقیق سبب کاهش تعداد کانون بیماری به ۶کانون در سال ۱۴۰۲ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان