Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@02:47:24 GMT

صنعت نفت مشارکت بیشتری در سلامت استان بوشهر داشته باشد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۸۱۱۸

صنعت نفت مشارکت بیشتری در سلامت استان بوشهر داشته باشد

بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: صنعت نفت در اجرای مسئولیت های اجتماعی خود مشارکت بیشتری در حوزه سلامت این استان داشته باشد.

به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای سلامت جزیره خارگ با تقدیر از همه خدماتی که شرکت پایانه‌های نفتی ایران به بخش سلامت ارائه می کند افزود: از همه مشکلات ارائه خدمات از سوی شرکت پایانه های نفتی ایران آگاه هستیم ولی امیدواریم به حوزه درمان بیشتر توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: خواسته‌های مردم جزیره خارگ در حوزه درمان بحق است و امیدواریم تا هفته دولت امسال مرکز خدمات جامع سلامت و مرکز دهان و دندان در این جزیره راه‌اندازی شود.
کشمیری ادامه داد: نشاط اجتماعی بویژه در حوزه سلامت در جزیره خارگ باید ارتقا یابد و درمان در مرحله دوم قرار دارد زیرا خارگ یکی از مناطق پرخطر حوادث و سوانح رانندگی در استان بوشهر است که باید فرهنگ ترافیک در این جزیره نهادینه شود.
کشمیری با تاکید بر توجه به حوزه پیشگیری افزود: بزودی یک تیم برای بررسی طرح تحول نظام سلامت به جزیره خارگ اعزام می شوند.
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: تلاش می شود بزودی اورژانس دریایی در جزیره خارگ راه اندازی شود.
عبدالرحیم دادجو افزود: اورژانس هوایی یکی از مسائل مهم جزیره خارگ است که به ‌صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم ولی شب پر نبودن بالگرد اورژانس کشور یکی از مهمترین مشکلات به شمار می آید.
وی اظهار کرد: همکاری همه سازمان ها و نهادها با حوزه پزشکی در جزیره خارگ با توجه به موقعیت خاص این جزیره که خدمات دهی در برخی زمان ها را با مشکل روبرو می کند، ضروری است.
جزیره خارگ با 20 هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بوشهر است که بیشترین صادرات نفت خام کشور از این جزیره انجام می شود.
6047/6043**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي صنعت نفت مسئوليت اجتماعي سلامت خارگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم گفت: سه دستگاه آمبولانس پیشرفته برای اضافه شدن به ناوگان امدادی جزیره قشم توسط خیر تهیه شده که امروز شاهد الحاق نخستین آنها هستیم و دو دستگاه دیگر در آینده نزدیک وارد جزیره می‌شود.

عادل پیغامی افزود: ساکنان جزیره قشم در سال‌های گذشته کمتر از تجهیزات و امکانات حوزه بهداشت و درمان برخوردار شده اند و در این زمینه عقب ماندگی‌های زیادی وجود دارد.

وی گفت: فعالان اقتصادی بویژه سرمایه گذاران بومی که سال هاست از مزیت‌های منطقه آزاد بهره‌مند شدند، می‌توانند برای انجام کار خیر در حوزه‌های مختلف پیش قدم شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در حوزه سلامت روان
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • تهیه بیش از ۳۰۰ دارو از ۱۲۰۰ گیاه دارویی در کشور/ ارسال ۳۵۰ قلم داروی طبیعی به کمیسیون قیمت
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود
  • صادرات خدمات فنی مهندسی حوزه آب به ۲۰ کشور در جهان
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به قشم
  • ◄ پای سازمان ملی استاندارد به استانداردسازی صنعت گردشگری باز شد
  • لزوم کاهش ۸ درصدی مصرف آب در حوزه کشاورزی تهران/ پر مصرف‌ها هزینه بیشتری برای آب بپردازند