Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز-ايرنا- تعدادي از مقامات کشوري و لشکري از جمله رئيس دفتر رئيس جمهوري، رئيس دفتر رئيس قوه مقننه، وزير اطلاعات و رييس ستاد کل نيروهاي مسلح در پيام هاي جداگانه انتصاب آيت الله لطف الله دژکام از سوي رهبر معظم انقلاب به عنوان نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز را تبريک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ايرنا، در پيام حجت الاسلام والمسلمين سيد محمود علوي خطاب به نماينده ولي فقيه در استان فارس آمده است: انتصاب شايسته جنابعالي به نمايندگي ولي فقيه در استان شهيدپرور فارس و امامت جمعه شيراز، از سوي رهبر معظم انقلاب را در آغازين ايام ماه نزول برکات الهي تبريک و تهنيت عرض مي کنم.
در ادامه اين پيام بيان شده است: خداوند سبحان را شاکرم که با حضور پربرکتتان در آن جايگاه رفيع معنوي و وحدت بخش که مزيّن به علم و تقوا و آراسته به روحيه مردمي و خدمتگزاري در موضوعات فرهنگي و اجتماعي مي باشيد موجب ارتقاي روح سراسر اميد در کالبد اقشار مختلف آن استان ولايتمدار شويد.
وزير اطلاعات در اين پيام با نکوداشت ياد و خاطره مجاهدت ها و تلاش هاي ارزشمند و ماندگار مرحوم آيت الله ايماني، توفيقات آيت الله دژکام را در سنگر دشمن شکن نماز جمعه از درگاه باري تعالي آرزو کرد.
رييس دفتر رئيس جمهوري و سرپرست نهاد رياست جمهوري نيز در پيامي خطاب به آيت الله دژکام گفت: ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات در ماه برکت و ضيافت الهي، انتصاب شايسته جنابعالي از سوي رهبر معظم انقلاب به سمت نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز را صميمانه تبريک و تهنيت مي گويم.
محمود واعظي افزود: به يقين با حسن تدبير و حضور موثر جنابعالي در اين جايگاه مهم اجتماعي، بيش از پيش شاهد وفاق ملي، تعميق ارزشها و آرمانهاي نظام اسلامي و انجام فعاليت هاي ارزنده فرهنگي و اجتماعي در آن استان بزرگ خواهيم بود.همچنين با پاسداشت ياد و نام حضرت آيت الله ايماني، از تلاش هاي صادقانه و عالمانه آن فقيد در اين سنگر معنوي، تقدير مي کنم.
سرلشکر محمد باقري رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح نيز در پيامي خطاب به آيت الله دژکام بيان کرد: انتصاب حضرتعالي که از چهره‌هاي درخشان و شخصيت‌هاي انقلابي و مزين به علم و اخلاق و آراسته به روحيه مردمي و عزم خدمتگزاري در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي، سياسي و اجتماعي به شمار مي‌رويد، به سمت نماينده ولي فقيه در استان فارس و امامت جمعه شيراز توسط مقام عظماي ولايت و رهبري را تبريک و تهنيت عرض مي‌ کنم.
در اين پيام آمده است: بي شک حضور و نقش آفريني هاي سترگ آن عالم وارسته و انقلابي در استان بزرگ فارس که پايگاه برجسته فرهنگي و ادبي کشور و مفتخر به بهره مندي از نگين درخشان حرم احمدبن موسي (ع) است، نويدبخش ادامه درخشش، موفقيت و سربلندي مردمان اين ديار در پيشبرد اهداف و آرمان‌هاي بلند انقلاب اسلامي و شهيدان گرانقدر و برافراشته نگه داشتن پرچم ايمان و بصيرت ديني و ترويج فرهنگ اسلام ناب محمدي (ص) و روحيه جهادي و انقلابي گري در جاي‌جاي آن استان شهيد پرور و ولايتمدار خواهد بود.
محمدجعفري رئيس حوزه رياست مجلس شوراي اسلامي نيز در پيامي انتصاب آيت الله دژکام به عنوان نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز را تبريک گفت و خطاب به آيت الله دژکام بيان کرد: استان بزرگ فارس به دليل دارا بودن مردمي متدين و متعهد به انقلاب ،نظام و رهبري و در برداشتن حرم مطهر شاهچراغ از نقاط مهم کشور مي‌باشد که تاکنون در همه ادوار مختلف انقلاب سهم فراواني در حفظ ارزشهاي نظام داشته ‌اند.
وي در ادامه اين پيام گفت: بدون شک حضور حضرتعالي در اين مسئوليت خطير باعث دلگرمي دلسوزان و همراهان انقلاب و پيگري مشکلات مردم خواهد بود؛ توفيق و دوام خدمت جنابعالي در انجام مسئوليت ارزشمند و پراهميت را از درگاه خداوند متعال مسالت مي‌کنم.
آيت الله اسدالله ايماني که از اواخر بهمن 87 نمايندگي ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز را برعهده داشت، شامگاه دوشنبه 17 ارديبهشت 97 به دليل بيماري در بيمارستان نمازي شيراز درگذشت.
حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي پنجشنبه 27 ارديبهشت ماه با صدور حکمي حجت الاسلام آقاي حاج شيخ لطف الله دژکام را به عنوان نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز منصوب کردند.
امامت جمعه شهرستان جهرم، دبير شوراي عالي حوزه هاي علميه استان فارس، عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشکي جهرم، استاد سطوح عالي حوزه علميه و موسس بنياد پژوهشي - فرهنگي پيمان غدير در سوابق آيت الله دژکام نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز مشاهده مي شود.
آيت الله دژکام چهارشنبه 26 ارديبهشت ماه جاري در پايان مسئوليت 18 ساله امامت جمعه شهر جهرم در آيين خداحافظي با مردم اين شهرستان شرکت کرد.
9254 /
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس

پویان نوروزی و محمد متین عباسی از شهرستان قیروکارزین، ماهان ظهرابی از شیراز و اسماعیل خرم‌دل از شهرستان جهرم، چهار بوکسور رده نونهالان استات فارس هستند که با نظر کمیته فنی به دومین مرحله از اردوی نونهالان کشور به میزبانی استان البرز دعوت شدند.

محمدرضا محمودی، رئیس هیأت بوکس استان فارس به عنوان سرپرست تیم ملی نونهالان و یاسر نوروزی از استان فارس نیز به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

رقابت‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ در رده نونهالان، شهریورماه سال جاری در در شهر ابوظبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد و تیم ملی نونهالان ایران یکی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان