Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:18:01 GMT

20 میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای جزیره کیش کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۸۳۱۲

20 میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای جزیره کیش کشف شد

کیش - ایرنا - جانشین پایگاه دریابانی کیش از توقیف یک فروند لنج حامل کالای قاچاق با ارزش 20 میلیارد ریال در آبهای اطراف این جزیره خبر داد.

سرهنگ علی اصغر جمالی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و طرح کنترل نوار مرزی، دریابانان کیش در 6 مایلی جنوب غربی این جزیره موفق به توقیف یک فروند لنج باری داخلی ، حامل انواع کالای قاچاق به داخل کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دریابانان کیش دوشنبه شب با اشراف اطلاعاتی در محدوده جزیره کیش، در عملیاتی غافلگیرانه یک فروند لنج باری که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر استان بوشهر در حال حرکت بود را شناسایی و توقیف کردند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این لنج 300 دستگاه کولر گازی، 425 دستگاه تلویزیون ال ای دی، 70 دستگاه ماکروویو ، 231 کارتن لوازم کوچک برقی خانگی، 2700 کارتن نوشابه خارجی، 18 تن بادام هندی، 223 کارتن انواع شربت، 50 کارتن دستکش، 4200 کارتن نوشابه های انرژی زا و مقادیر زیادی پوشاک کشف کردند.
جمالی گفت: کارشناسان گمرک ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه شناور مربوطه توقیف و 7 نفر خدمه این لنج قاچاق با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
پایگاه دریابانی جزیره کیش از ابتدای سال جاری تاکنون 10 فروند لنج حامل 270 میلیارد ریال کالای قاچاق را توقیف کرده است.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است.
6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كالاي قاچاق درياباني كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.  

سردار الهی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی