Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@18:55:32 GMT

اقلام ضروري به مناسبت رمضان در اردبيل توزيع مي شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۸۳۲۲

اقلام ضروري به مناسبت رمضان در اردبيل توزيع مي شود

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - مدير بازرگاني سازمان جهاد کشاورزي استان اردبيل گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان اقلام ضروري از جمله برنج و مرغ در اين استان توزيع مي شود.

به گزارش ايرنا ، عليرضا توانا روز دوشنبه در جلسه کارگروه تنظيم بازار استان افزود: سهميه برنج تخصيصي به استان 480 تن است و برنامه ريزي شده تا برنج به نسبت جمعيت هر شهرستان توزيع و سهميه شهرستان ها از محل انبار غله استان تامين شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: سهميه استان براي ماه ضيافت 200 تن مرغ منجمد ، 40 تن گوشت قرمز منجمد و 40 تن تخم مرغ است که تخم مرغ هر شانه 116 هزار ريال و براي مصرف کننده 126 هزار ريال و گوشت مرغ منجمد توسط شرکت پشتيباني امور دام هر کيلو 58 هزار ريال و قيمت خرده فروشي 62 هزار ريال مي باشد.
وي افزود: گوشت قرمز سردست هر کيلو 220 هزار ريال تحويلي شرکت پشتيباني و 230 هزار ريال قيمت خرده فروشي و براي گوشت قرمز ران قيمت عرضه توسط شرکت پشتيباني امور دام هر کيلوگرم 230 هزار ريال و خرده فروشي هر کيلوگرم 240 هزار ريال مي باشد.
وي در زمينه شکر هم گفت: براي استان اردبيل 320 تن شکر به قيمت کارخانه 27 هزار و 220 ريال محل تامين کارخانه شاهين دژ درنظر گرفته شده که پس از بررسي هاي لازم قرار است به قيمت خرده فروشي 30 هزار و 500 ريال عرضه شود.
مباشرين عمده براي توزيع برنج سهيمه استان فروشگاه هاي رفاه ، پرتوان ، تعاوني مصرف سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، ياس نوين ، دکتر پناهي و کوروش و براي توزيع گوشت قرمز منجمد فروشگاه هاي رفاه ، شرکت پرتوان ، ياس نوين و شرکت تعاوني مصرف سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در نظر گرفته شده است.
6018/ 1257
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد

علی رحیمی‌آذر گفت: بر اساس گزارش ماموران نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط ۵۰۰ بوکس سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال از یک اتوبوس بین شهری، پرونده‌ای در این خصوص در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد.

او افزود: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رحیمی آذر بیان کرد: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان، فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

رحیمی آذر اضافه کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد