Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:48:38 GMT

ساخت فیلم سینمایی آوینا با موضوع کوبانی و کودکان سوری

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۸۳۴۱

ساخت فیلم سینمایی آوینا با موضوع کوبانی و کودکان سوری

فیلم سینمایی آوینا به تهیه کنندگی و کارگردانی عابدین مهدوی ساخته می شود. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

 به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، پروانه ساخت فیلم سینمایی  آوینا با نام قبلی قفس  اواخر سال گذشته صادر شد و پیش تولید آن چهار ماه به طول انجامید و بزودی با پایان  یافتن ساخت دکورها و تکمیل بازیگران ، تصویربرداری فیلم  در ایران آغاز می شود و بخشهای از این فیلم قرار است در منطقه کوبانی تصویر برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان فیلم آوینا درباره نجات یک کودک وبراساس واقعیت و برگرفته از چند داستان واقعی رخ داده در منطقه کوبانی سوریه و مقاومت آنها دربرابر داعش است.

عابدین مهدوی، عکاس و فیلمساز بین المللی است که تاکنون بیش از چهل اثر مستند و داستانی با موضوع کودکان جنگ  و بحران در کشورهایی از قبیل عراق، افغانستان، پاکستان، سودان، سومالی، هائیتی، کلمبیا، اتیوپی و غیره ساخته است.

عواملی که تاکنون  حضورشان در فیلم آوینا قطعی شده عبارتند از:
نویسنده، تهیه کننده و کارگردان:عابدین مهدوی،مدیر تولید و دستیار تهیه کننده:مهدی امینیان،دستیار کارگردان:آرش یدالهی،منشی صحنه:سپیده کریم خانی،مدیر تصویربرداری :سارنگ هاشمی،صدابردار: منصور شهبازی
مدیر هنری : مارال گلریز،کارگردان فیلم پشت صحنه: هانیه راد،طراح صحنه: سعید توکلی،اجرای دکور: رحیم منصوری،طراح گریم : حجت موسوی،جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمانی،مدیر هماهنگی :مجید صادقی
عکاسان پشت صحنه : کیامهر پارسی، اعظم حبیبی،تصویربردار فیلم پشت صحنه: آرمین باقری تنها، مدیر روابط عمومی:علی زادمهر ،روابط بین الملل : تیزیانو برودولینی ،مجری طرح : استودیو هنری کودکان مقدس،تهیه شده در موسسه بین المللی فیلم انسانیت

انتهای پیام/

R1356/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم تراکتور در حالی مقابل استقلال به نتیجه تساوی رسید که قضاوت پیام حیدری مورد اعتراض هر دو تیم قرار داشت.

رضا کرمانشاهی مدیر تیم تراکتور در گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشت، پیرامون این بازی گفت: در ابتدا دوست دارم از هواداران تیممان تشکر کنم که حمایت کاملی از تیم ما داشتند و مثل همیشه به تیم خودشان لطف کردند. بازیکنان هم تمام تلاش خود را کردند و جا دارد به آنها خسته نباشید بگویم.

مدیر اجرایی قرمزها در مورد عملکرد تیم داوری اظهار داشت: به نظر من آقای پیام حیدری و کمک‌هایش در طول بازی تمام تلاش خود را کردند و کمک داوران هم حضور کاملی در صحنه‌ها داشتند و دوندگی آنها قابل ستایش است. من دوست ندارم در مورد داوری چندان صحبتی انجام بدهد.

کرمانشاهی در پاسخ به این سوال که به‌عنوان کارشناس در مورد صحنه‌های داخل محوطه جریمه چه نظری دارد؟ عنوان کرد: چون گفتید کارشناس فقط نظر کارشناسی خودم را عرض می‌کنم وگرنه به‌عنوان مدیر تیم دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم. به نظرم در داخل محوطه‌ها هیچ اتفاق قابل ذکر منجر به پنالتی رخ نداد و نه برای ما و نه تیم حریف، نباید پنالتی گرفته می‌شد.

او که چندان تمایلی به صحبت در مورد صحنه‌های مشکوک بازی نداشت، در پاسخ به سوال پیرامون صحنه برخورد شجاع خلیل‌زاده توضیح داد: این را هم فقط برای کارشناسی می‌گویم، در این صحنه بازیکن مهاجم با ضربه ارنج به صورت مدافع (خلیل‌زاده) ضربه زد و چنین برخوردی با ارنج جریمه دیگری غیر از اخراج مستقیم ندارد.

کرمانشاهی در پایان گفت: به‌عنوان یک داور که سال‌ها در سطوح مختلف فوتبال ایران قضاوت کردم می‌دانم که چه فشاری روی داوران وجود دارد اماآن‌طرف قضیه هم مسئله باشگاه‌هاست. دیروز آقای مسعود مرادی هم به درستی گفت که این فشار روی تیم‌ها نیز وجود دارد و به همین دلیل امیدوارم که داوران در چند هفته پایانی و مسابقات جام حذفی بیشترین تمرکز را داشته باشند و بتوانند قضاوت بی‌نقص و عادلانه را انجام بدهند.

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند