Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@13:54:16 GMT

ارائه خدمات پر مخاطب در میز خدمت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۸۳۷۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، اصغر میرایی محمدی با اعلام این خبر گفت: این خدمات شامل ارائه موافقت اصولی برای ساخت شهرک حمل و نقلی، صدور موافقت اصولی برای احداث پایانه های عمومی بار و بازارگاه های الکترونیک حمل و نقل جاده ای ، صدور موافقت اصولی برای ساخت مجتمع های خدمات رفاهی و تیر پارکها ، صدور و تمدید پروانه بهره برداری از مجتمع های خدماتي رفاهی و تیر پارک ها، واگذاری تابلوهای تبلیغاتی، صدور حواله بار نامه، صدور پروانه صورت وضعیت ، صدور پروانه بهره برداری شرکت های حمل و نقل بین المللی و داخلی کالا، مسافر، موسسات و شعب، برگزاری آزمون و صدور مجوز تاسیس شرکتهای حمل و نقل بین المللی و صدور مجوز حمل محمولات ترافیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده ای مازندران هدف این طرح را ارائه خدمات به‌ هنگام و کارآمد به مشتریان در هر زمان و همسو با توافق ‌نامه‌ها و تفاهم نامه‌های میان آنها و سازمان نام برد و از جمله منافع میز خدمت برای هر سازمانی را ارتقای رضایت مشتریان و بهبود میزان اعتماد آنها به سازمان، بهبود حل و رفع درخواست ‌های ورودی مشتریان به سازمان و نیز کاهش چرخه حل و رفع آنها، ارتقای حل و رفع درخواست‌ ها در نخستین تماس مشتریان با میز خدمت، بهبود میزان بهره ‌وری منابع پشتیبانی فناوری اطلاعات، مدیریت و کنترل اثربخش زیرساخت ‌های فناوری اطلاعات، ارتقای مدیریت پیشگیرانه مسائل و رویدادهایی که تعداد درخواست کاربران و مشتریان بالا بوده و همچنین بهبود کیفیت خدمات فناوری اطلاعات عنوان کرد.
اصغر میرایی محمدی با بیان اینکه یک میز خدمت موفق شامل چهار عنصر کلیدی نیروی انسانی، فرآیند، اطلاعات و ابزار بوده که با ترکیب مناسب این اجزا منافع و ارزش زیادی برای مردم ایجاد می کند افزود: در این فرآیند شهروندان می‌توانند برای تسریع در روند رسیدگی به مسائل خود، به متصدیان میزخدمت مراجعه و از راهنمایی‎ های آنان برای حل مشکلات بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: میز خدمت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران صدور مجوز پروانه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مطابق رتبه بندی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، در راستای اجرای تکالیف قانونی صدور مجوزها، وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کسب ۹ امتیاز از ۱۰ امتیاز، رتبه اول کشوری را از بین ۱۶ دستگاه اجرایی ارزیابی شده به دست آورد.

شاخص‌های مهم ارزیابی در این رتبه بندی، عبارت از: حذف مجوزهای کاغذی، رعایت شروط حذف شده، مراتب رد / صادر بدون شکایت، رد / صادر بدون تأخیر، درهای پشت بسته، اتصال کامل به درگاه ملی مجوزهای کشور و ارائه کامل مجوزها در درگاه‌های تخصصی در نظر گرفته شده بود.

وزارت ICT در راستای رعایت دو شاخص شروط حذف شده و اتصال کامل به درگاه ملی مجوزها، موفق به کسب امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ شد و در خصوص ارزیابی سایر شاخص‌ها نیز موفق به کسب حداکثر امتیاز ۹.۹ از ۱۰ امتیاز شد.

به طور کلی وزارت ICT، صادرکننده ۳۶ عنوان مجوز است که از این میزان، سازمان فناوری اطلاعات ایران مسئولیت صدور ۱۶ عنوان مجوز در حوزه‌هایی نظیر امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، مراکز داده، تاییدیه فنی نرم افزار و گواهی سلامت و احراز اصالت نرم افزار را به عهده دارد.

گفتنی است ۴۵ درصد مجوزهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر می‌شود.

کد خبر 6097244 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ربات انسان‌نمای چری که در آینده به ایران می‌آید/ عکس
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری