Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه خیریه کافه شرق از فراخوان این گروه برای تهیه سبدکالای نیازمندان در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، علی سپاسی در مورد نحوه تاسیس گروه خیریه کافه شرق گفت: هدف از تاسیس گروه در ابتدا برگزاری دورهمی‌های دوستانه بود ولی بعد از مدتی که جمعیت گروه افزایش پیدا کرد، به سوی اقدامات خیریه سوق پیدا کرد و اکنون این گروه از سابقه ۸ ساله در فعالیت‌های خیریه برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد وجه تمایز این گروه با خیریه‌های دیگر، اظهار کرد: این گروه به صورت خودجوش و بدون دریافت هیچ‌گونه کمکی از نهادها و سازمان‌های دولتی تاسیس شده و اقدامات خود را با اتکا به اعضای گروه اجرا می‌کند. تمام خیریه‌ها برای رفع فقر و محرومیت و آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و اقدامات آنها مفید و قابل احترام است و در این راستا اغلب خیریه‌ها به اماکن شناخته شده مثل آسایشگاه کهریزک و شیرخوارگاه آمنه و ... سر می‌زنند. سعی ما در گروه خیریه کافه شرق این بوده است که به محروم‌ترین مناطق سرکشی کنیم و جاهایی را مورد پوشش قرار دهیم که خیریه‌های دیگر به آنجا نمی‌روند. همچنین ما به دلیل اینکه به صورت حرفه‌ای کارهای فرهنگی و هنری مثل تئاتر انجام می‌دهیم، از این حرفه برای افزایش روحیه و خوشحال کردن کودکان در مناطق محروم استفاده می‌کنیم و با اجرای تئاترهای نشاط‌انگیز، کودکان مناطق محروم را شاد می‌کنیم.

سپاسی با اشاره به اقدامات قابل توجهی که تاکنون توسط  گروه خیریه کافه شرق انجام شده است، افزود: علاوه بر رسیدگی به محرومان و نیازمندان اماکنی از قبیل آوای رضوان، موسسه پدر بزرگ در ورامین، عطر یاس در قرچک ورامین و سرای احسان در کهریزک، این گروه در راستای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه با همکاری گروه جهادی «دست‌های پر مهر» مبلغی بالغ بر هفتاد میلیون تومان کمک جمع‌آوری کرد که از این مبلغ ۱۰ کامیون انواع کالا مورد نیاز زلزله‌زدگان و بالغ بر۳۰ کانکس تهیه و به روستاهای ثلاث باباجانی و سر پل ذهاب ارسال شد.

مدیر گروه خیریه کافه شرق اقدام دیگر این گروه را تهیه جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم با همکاری گروه جهادی «همیاران» عنوان کرد و افزود: تهیه جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم یکی از بزرگ‌ترین خدمات اجتماعی است که با توجه به نیازهای امروز کشور، حسنات فراوانی برای فرد و اجتماع به همراه دارد و این گروه نیز بر اساس همین نیاز اقدام به تدارک جهیزیه برای این اقشار می‌کند.

سپاسی یادآور شد: علاوه بر تهیه جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم، برنامه‌هایی نیز در راستای تامین وسایل خانه محرومان در دست اقدام داریم که فراخوانی به همین منظور انجام شده است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای اقدامات خیرخواهانه و نوع‌دوستانه هم‌وطنان است، گفت: گروه خیریه کافه شرق فراخوانی در جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای تهیه سبدکالای نیازمندان اعلام کرده است و مردم مهربان و خیرین را به مشارکت در این امر دعوت می‌کنیم و امیدواریم با جمع‌آوری کمک‌های مردمی بتوانیم در این ماه مبارک، با رفع نیاز محرومان دل‌های آنها را شاد کنیم. لازم به ذکر است گروه خیریه کافه شرق دفتر یا مکان فیزیکی خاصی در اختیار ندارد و تمام امور هماهنگی و جمع‌آوری کمک‌ها در این گروه به صورت مجازی و با تقسیم کار بین اعضای گروه انجام می‌شود.

سپاسی در پایان از خیرین و عموم مردم نوع‌دوست کشور دعوت کرد با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود، گروه خیریه کافه شرق را در محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های خیرخواهانه یاری کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۲۰۶۵۰۴۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام خیریه سبد كالا ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان بوشهر از اعزام پیش از ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم و توزیع بیش از ۳۱۳ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در هفته کار و کارگر استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ غلامرضا نصیحت‌کن شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن سالروز بسیج کارگران و کارخانجات با اشاره به مهمترین اهداف سازمان بسیج کارگری و کارخانجات، اظهار داشت: تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما، پیگیری مطالبات کارگران، تامین امنیت شغلی کارگران و بررسی مشکلات و موانع تولید کارگاه‌های تولیدی از اهداف اصلی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید شاخص سازمان بسیج کارگری و کارخانجات در سال جاری شهید اسدالله ابراهیمی معرفی شد، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه، اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت، برنامه‌های بصیرتی و تبیینی، گردهمایی جهاد تبیین و مسابقات فرهنگی و ورزشی برخی از اقدامات شاخص سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان بوشهر در هفته کار و کارگر است.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان بوشهر در ادامه با اشاره به برخی دیگر از اقدامات شاخص سازمان بسیج کارگری و کارخانجاتف تصریح کرد: اعزام پیش از 60 گروه جهادی به مناطق محروم برای اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی و توزیع پیش از 313 بسته معیشتی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج برخی دیگر از اقدامات این سازمان در هفته کار و کارگر محسوب می‌شود.

نصیحت‌کن رسیدگی مسئولین به حل مشکلات معیشتی و تامین امنیت شغلی کارگران را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: توزیع بیش از شش هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری 60 نشست تبیینی و بصیرتی در حوزه‌های مقاومت بسیج کارگری از دیگر برنامه‌های هفته کار و کارگر توسط سازمان بسیج کارگری و کارخانجات از برنامه‌های سال قبل است.

وی از تدوین 200 برنامه در هفته کار و کارگر در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: برگزاری 20 کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه کارگران، اعزام بیش از یک‌هزار و 500 کارگر به اردوی راهیان نور جنوب و پیش از 500 کارگر به اردوی راهیان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان و اعزام کارگران به مشهد مقدس اقدامات این سازمان در سال 1402 است.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان بوشهر توزیع جهیزیه بین زوج‌های نیازمند، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم برای خدمات‌رسانی به جامعه هدف، برگزاری کارگاه پیشگیری از مصرف مواد مخدر، کشت نهال در کارخانجات استان بوشهر و دیدار از خانواده‌های شهدای کارگری برخی را از دیگر اقدامات این سازمان در سال قبل است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی