Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک منبع نظامی در یمن تاکید کرد که جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی شامگاه یکشنبه 30 اردیبهشت مواضعی را در جنوب و شمال غرب صنعاء هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش جنگنده های ائتلاف سعودی همچنین حملات خود را علیه استانهای حجه، تعز، و صعده نیز افزایش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع مذکور تاکید کرد: ائتلاف سعودی در جریان هشت حمله، مناطق مختلف استان تعز واقع در جنوب غرب یمن و همچنین منطقه میدی در استان حجه واقع در شمال غرب این کشور را هدف قرار داد.

همچنین استان مرزی صعده نیز هدف حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفت که در مجموع این چهار استان شاهد ۱۲ حمله از سوی جنگنده های مذکور بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات منطقه گروههای تروریستی یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای ادامه کشتار رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را به شدت محکوم کرد.
 
گزارش‌ها از گورهای دسته جمعی کشف شده اخیر در مجتمع پزشکی نصر در خان یونس در جنوب نوار غزه، حاکی از آن است که صدها آواره، مجروح و بیمار و همچنین کاروان‌های پزشکی قبل از اعدام و دفن دسته جمعی در معرض انواع شکنجه و آزار قرار گرفتند.
 
سازمان همکاری اسلامی این اقدامات را جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و تروریسم سازمان یافته دولتی دانست که بر اساس قوانین کیفری بین‌المللی مستلزم تحقیق، پاسخگویی و تحریم است.
 
این سازمان همچنین تاکیدکرد که دیوان کیفری بین‌المللی باید مسئولیت خود را در این زمینه بر عهده بگیرد.
 
سازمان همکاری اسلامی، رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول عواقب جنایات و اقدامات تروریستی مستمر علیه مردم فلسطین دانست که همه ارزش‌های انسانی را نفی می‌کند و نقض آشکار قوانین بین‌المللی بشردوستانه است.
 
این سازمان در پایان باردیگر از جامعه بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت خواست جنایات جنگی رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه را متوقف کرده و حمایت بین‌المللی برای مردم فلسطین را محقق کنند.
 

دیگر خبرها

  • حملات شدید اسرائیل علیه نوار غزه در دویست و یکمین روز جنگ
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم