Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@17:42:15 GMT

ایران شانس هفدهم قهرمانی در جام جهانی روسیه!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۸۷۲۷

ایران شانس هفدهم قهرمانی در جام جهانی روسیه!

یک موسسه سوییسی برای بار دوم و با استفاده از نرم افزار آنالیزش شانس تیم‎ها برای قهرمانی، رسیدن به نیمه نهایی، یک چهارم و ... در جام جهانی را بررسی کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، آنالیزهای موسسات مالی و بانکی فقط مختص مسائل مربوط به اقتصاد نیست و برای بار دوم موسسه سوییسی «یو بی اس» اقدام به پیش‏‌بینی شرایط تیم‎ها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ سال پیش این موسسه برزیل را قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ پیش‎بینی کرده بود که البته پیش‏‌بینی درستی نبود و آلمان قهرمان شد. این موسسه برای پیش‏ بینی‏‌اش فاکتورهای میزبانی و عملکردهای قبلی به اضافه سیستم امتیازدهی «الو» که مخصوص خودش است را به کار می‏‌گیرد. در این آزمایش بیش از ۱۰ هزار شبیه‏‌سازی انجام می‏‎شود و برای تعیین نتیجه عملکردهای قبلی و نتایج دیدارهای قبل مقابل یکدیگر و ... مد نظر گرفته می‏‌شود.

همچنین روند راهیابی به جام جهانی و عملکرد تیم‎ها در ادوار گذشته هم در نتیجه این شبیه‌‏سازی تاثیرگذار است. طبق شبیه‏‌سازی جدید این موسسه آلمان بیشترین شانس را برای قهرمانی در جام جهانی روسیه دارد و بعد از آن برزیل و اسپانیا در رده‌‏های بعد هستند.

همچنین بر اساس این پیش‏‌بینی ایران شانس هفدهم قهرمانی در جام جهانی است و آمار جالبی هم دارد. شانس ایران برای دوم شدن در گروهش ۲۱.۴ درصد، اول شدن در گروه ۹.۴ درصد، رسیدن به یک چهارم نهایی ۱۴.۲ درصد، رسیدن به نیمه نهایی ۵.۶ درصد، دوم شدن در جام جهانی ۱.۷ و قهرمانی‌اش ۰.۴ درصد است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت، شاگردان وحید شمسایی از روز اول مسابقات جام ملت‌های آسیا عهد بسته بودند با قهرمانی به ایران بازگردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی کریمی پس از بازگشت اعضای تیم ملی فوتسال به ایران با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: خدا را شکر تیم یکدل و یکدستی داشتیم. از روز اول با بازیکنان و کادر فنی عهد بستیم که فقط با جام به ایران برگردیم. آنقدر خوب کار کردیم و نتایج خوب گرفتیم که منجر به قهرمانی شد. در فینال هم تایلند که میزبان بود را، پرگل شکست دادیم. قبل از ورود به مسابقات، فکر می‌کردیم به ژاپن یعنی قهرمان دوره قبل بخوریم، ولی این تیم در مرحله گروهی حذف شد. فکر ما قهرمانی بود و اینکه جام را دوباره به ایران برگردانیم.

حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

وی در ادامه افزود: رقابت در جام جهانی سخت است و حالا باید برای این مسابقات وقت بگذاریم. باید تیم خوب و یکدستی وارد مسابقات کنیم. تیم خوبی داریم و در رأس آن وحید شمسایی است و ان‌شاء‌الله با دست پر از جام جهانی برگردیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران راجع به حمایت‌ها از این تیم تصریح کرد: مسئولان همه جوره پشت تیم بودند. وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال هم به تایلند آمدند و به تیم دلگرمی دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن‌زاده: تیم‌های جام جهانی را سوپرایز می‌کنیم
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است