Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@22:39:16 GMT

بازیگر معروف استقلالی شد +عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۸۷۳۱

بازیگر معروف استقلالی شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، بابک حمیدیان با حضور در استودیوی شخصی رضا یزدانی به جمع راویان فیلم «آبی به رنگ آسمان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر رفیعی پیوست.

بازیگر سینما درباره انگیزه خود از حضور در این مستند که مربوط به تاریخ باشگاه استقلال تهران است، گفت: ناصر حجازی مهمترین دلیل حضورم در این اثر تاریخی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در «آبی به رنگ آسمان» علاوه بر بابک حمیدیان، چهره هایی همچون همایون ارشادی، مهناز افشار، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ و رضا یزدانی نیز حضور داشته‌اند. یزدانی ضمن روایت، ۲ قطعه نیز برای این فیلم خوانده است.

خشایار الوند با نگارش متن و رضا تاری‌وردی به عنوان تدوینگر در کنار دیگر عوامل این کار از جمله شهاب کاظمی مشاور پروژه، سعید اژدر مدیر تولید، میثم نظیمی تصویربردار، محمد مرتضایی صدابردار، محمد خرمی‌نژاد صدابردار استودیو، گشسب بانو بحرینی و گشتاسب بحرینی موسیقی متن و... رفیعی را که در حدود ۲ سال مشغول ساخت این مستند است، همراهی کرده‌اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رضا یزدانی بابک حمیدیان آبی به رنگ آسمان امیر رفیعی تاریخ باشگاه استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر درگیر حاشیه نشود/ او برای قاسمپور و یزدانی تصمیم می‌گیرد

محمدحسن محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: قهرمانی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا قابل پیش‌بینی بود به این خاطر که کشتی ایران همیشه در آسیا یک سر و گردن بالاتر است. کشتی ایران در دنیا جزو تیم‌های اول و دوم است و به همین خاطر قهرمانی در آسیا برای این تیم از قبل پیش‌بینی شده بود. امیدوارم از نظر تیمی شرایط بهتری پیدا کنند و بتوانند با سهمیه کامل در المپیک پاریس حضور پیدا کنند.

وی در مورد عملکرد رحمان عموزاد در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شکست کشتی‌گیر مغول کار ساده‌ای نبود و خدا را شکر رحمان به خوبی از پس آن برآمد. رحمان قهرمان دنیاست و به نظرم او در وزن ۶۵ کیلوگرم یکی از کشتی‌گیران قدرتمند است. این پیروزی به لحاظ روحی و روانی برای عموزاد مفید هم بود. او یک مقطعی افت کرده بود و امیدوارم بتواند در المپیک هم مدال بگیرد. نباید فراموش کنیم که وزن ۶۵ کیلوگرم جز اوزان سخت است. او نسبت به سال گذشته به لحاظ جسمانی شرایط بهتری داشت.

کارشناس کشتی آزاد در مورد عملکرد وفایی پور و کسب عنوان سومی در آسیا اظهارداشت: وفایی پور تجربه حضور در مسابقات جهانی و آسیایی را ندارد. او رقیب حسن یزدانی و کامران قاسم پور است که هر کدام از این دو کشتی‌گیر سال‌ها در مسابقات سطح یک دنیا کشتی گرفتند و مدال جهانی در کارنامه خود دارند. اما به نظرم وفایی پور شایستگی کامل را دارد تا بتواند در آسیا و جهان حرف برای گفتن داشته باشد اما او نیاز به زمان دارد. او از نظر فنی کشتی‌گیر قابلی است و تنها مشکلش نبود تجربه است.

وی در مورد شرایط جسمانی وفایی پور گفت: شنیدم او بعد از مسابقات گفته بود مبتلا به آنفولانزا شده و از نظر بدنی کمی افت کرده است، البته من این صحبت‌ها را قبول ندارم و فکر می‌کنم توجیه است. هر زمانی که کشتی‌گیر در هر مسابقه‌ای شرکت می‌کند نماینده یک کشور است و هر نتیجه‌ای که به دست می‌آورد را نباید توجیه کرد.

محبی در پاسخ به این سوال که وضعیت حسن یزدانی برای حضور در المپیک مشخص نیست و به نظرش آیا کادر فنی باید به کامران قاسمپور برای حضور در این وزن فرصت بدهد، عنوان کرد: عملکرد هر دو کشتی‌گیر در تمرینات و مسابقات پیش رو مشخص است. فکر می‌کنم اگر کادر فنی به این نتیجه برسد که این دو کشتی‌گیر در شرایط یکسان هستند، تصمیم‌گیری را به فدراسیون محول می‌کند. فکر می‌کنم علی دبیر همه کاره است و خودش تصمیم گیرنده است. من بعید می‌دانم غیر از رییس فدراسیون کسی در مورد این دو کشتی‌گیر کاره‌ای باشد و بتواند تصمیم گیری کند.

محبی تأکید کرد: امیدوارم این دو قهرمان به مسائلی که در فضای مجازی مطرح می‌شود توجه نکنند و به یکدیگر احترام بگذارند. این دو کشتی‌گیر از قهرمانان باتجربه ایران هستند و به یکدیگر احترام خواهند گذاشت. هر کسی که یک بار حضور در مسابقات جهانی را لمس کرده به خوبی می‌داند این دو کشتی‌گیر چه کار بزرگی کرده‌اند. کشتی دو رویه سکه دارد، یک طرف آن برد و طرف دیگر آن باخت است. امیدوارم بهترین تصمیم در مورد این دو کشتی‌گیر گرفته شود.

کارشناس کشتی آزاد در مورد عملکرد محمدیان گفت: تاج الدین اف قهرمان جهان است و یکی از کشتی‌گیران قدرتمند وزن ۹۷ کیلوگرم است. به نظرم محمدیان بد کشتی نگرفت بلکه حریفش خیلی قدرتمند است و به همین خاطر باید براساس شرایط از او انتظار داشته باشیم.

وی در مورد عملکرد امیرحسین زارع گفت: امیرحسین زارع نشان داد یک کشتی‌گیر استثنایی در این وزن است و فکر می‌کنم یکی از مدال‌های طلایی که در المپیک کنار گذاشتیم برای او خواهد بود. البته که زارع هم حقش است او برای رسیدن به این موقعیت تلاش زیادی کرد، امیدوارم در المپیک هم بتواند خوش رنگ ترین مدال را به دست بیاورد.

کارشناس کشتی تأکید کرد: من از رییس فدراسیون و همه اهالی کشتی می‌خواهم درگیر حواشی نشوند و بیشتر از این کشتی را به حاشیه نبرند. چرا باید یک مجری تلویزیون رییس فدراسیون کشتی را دست بندازد؟ این کار درستی نیست. البته من معتقدم ما خراب کردیم که افراد به خودشان اجازه می‌دهند کشتی را به حاشیه ببرند. کشتی حرمت دارد.

کد خبر 6077477 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در ۵۲ سالگی/ عکس
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • رونی کولمن ایرانی باخت، همه چشم‌ها به یزدانی و قاسم‌پور
  • بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت
  • عکس| سپیده بازیگر زن سینمای قبل انقلاب بعد مدت‌ها آفتابی شد
  • بازیگر معروف آمریکایی و عکس متفاوتی که از وی منتشر شده است
  • اعلام تاریخ بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی
  • دبیر درگیر حاشیه نشود/ او برای قاسمپور و یزدانی تصمیم می‌گیرد
  • کنایه بازیگر معروف به اسرائیل: توانایی موشک‌های ما را دیدید
  • محمد نخودی و امیرمحمد یزدانی کارمند همراه اول شدند