Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که فدراسیون تکواندو پیشنهاد مدیریت فنی تیم‌های ملی را به هادی ساعی داده بود اما در روزهای گذشته با ذوالقدری مذاکره کرد که این مسئله واکنش پرافتخارترین ورزشکار ایران در المپیک را به دنبال داشت. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ ورزشی رزمی نظرات

هادی ساعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مذاکره  فدراسیون تکواندو با غلامحسین ذوالقدری و عدم انتظار برای شنیدن پاسخ او در خصوص پیشنهاد مدیریت تیم ملی تکواندو، اظهار داشت: امیدوارم مبارک فدراسیون تکواندو باشد اما به نظر می‌رسد فدراسیون چندان منتظر پاسخ من نبود و بیشتر تعارف می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من درخواست همکاری با تیم ملی را نداده بودم و آنها خواستار همکاری با من بودند. نیازی به فدراسیون تکواندو نداشتم و آنها نیاز به همکاری با من داشتند.

وی در خصوص اینکه در صورت حضور ذوالقدری در راس سازمان تیم‌های ملی، راه‌های همکاری او با فدراسیون بسته خواهد شد یا همچنان این احتمال وجود خواهد داشت، گفت: ابتدا باید ذوالقدری بیاید تا بعد ببینیم چه اتفاقاتی قرار است بیفتد.

پرافتخارترین ورزشکاران ایران در خصوص اینکه مشکلی برای همکاری با ذوالقدری برخلاف فرهادیان نخواهد داشت، عنوان کرد: به این دلیل می‌گفتم با فرهادیان مشکل دارم که او آدم کوچکی است و نمی‌توانستم زیر دست او کار کنم اما ذوالقدری پیشکسوت و استاد من است و او را قبول دارم. در حال حاضر نیز ابتدا باید منتظر باشیم تا ذوالقدری بیاید و اگر شرایط برای همکاری مهیا بود من نیز خواهم آمد.

ساعی در پاسخ به این سوال که عدم انتظار فدراسیون برای شنیدن جواب او باعث ایجاد مشکلات گذشته نخواهد شد، گفت: خیلی خوشحال خواهم شد اگر سمت من نیایند. امیدوارم با حضور ذوالقدری نیز اتفاقات خوبی بیفتد.

انتهای پیام/

R1434/P1015135/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، جریمه سرمربی تیم هوادار را کاهش داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف مسعود سلیمانی شجاعی سرمربی تیم هوادار لیام تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه و یک میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل نقض مقررات و رفتار غیر ورزشی منجر به اخراج در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم هوادار لیام تهران و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر (هفته بیستم ) کشور صادر گردیده است.

با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با رعایت نوع عمل ارتکابی و مجازات تعیین شده با تعدیل میزان جریمه به مبلغ پانصد میلیون ریال  تایید و اعلام می‌شود. رأی صادره قطعی است.

ضمناً نظر به اینکه در گزارشات داور و ناظر مسابقه در خصوص دو نفر دیگر نیز اعلام تخلف نشده که کمیته انضباطی در این خصوص اتخاذ تصمیم لازم را نکرده است لذا پرونده از این جهت نیز به نظر ریاست محترم کمیته انضباطی برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!