Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اجتماعی در محل استانداری زنجان، با اشاره به اینکه راه اندازی مرکز مستقل دولتی برای دخالت در خانواده طی سالجاری، افزود: افزایش مراجعان متقاضیان طلاق، اهمیت مداخلات برای شناسایی ریز فاکتورهای طلاق و شیب صعودی طلاق ازجمله عوامل ضرورت های ایجاد مرکز مستقل دولتی در خانواده برای کاهش طلاق در زنجان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان زنجان بابیان اینکه سال گذشته ۴ هزار و ۹۷۴ نفر در استان زنجان به مرکز مداخله در کاهش طلاق در خانواده مراجعه کرده‌اند، ابراز کرد: اعتیاد نخستین عامل طلاق در استان زنجان است.

محمدی ادامه داد: دخالت اطرافیان، خیانت، عدم مسئولیت‌پذیری و بیکاری نیز دیگر عوامل طلاق در استان زنجان بوده که بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

وی بابیان اینکه سال گذشته ۴ هزار و ۹۷۴ نفر در استان زنجان به مرکز مداخله در کاهش طلاق در خانواده مراجعه کرده‌اند، گفت: اعتیاد نخستین عامل طلاق در استان زنجان است.

عمل نکردن شهرداری زنجان به تعهدات خود در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با انتقاد از عملکرد شهرداری زنجان در عمل نکردن به تعهدات خود ر زمینه کمک به مناسب سازی گرمخانه شهر زنجان، افزود: متأسفانه با وجود پیگیری‌های صورت گرفته، شهرداری زنجان به تعهدات خود در زمینه کمک به ساخت گرمخانه زنجان اقدام نکرده است.

محمدی  با تاکید بر اینکه همه بخش‌های جامعه ملزم به کمک برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند، ادامه داد: رویکرد شهرداری زنجان در زمینه همراهی برای رفع آسیب‌های اجتماعی مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه قرار بود پروژه گرمخانه شهر زنجان قرار بود اسفندماه سال ۹۶ به بهره برداری برسد، افزود: شهرداری با عمل نکردن به تعهدات خود پروژه گرمخانه شهر زنجان را معطل کرده است.

کد خبر 4301938

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد خرم آباد اشتغال بیرجند تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛  رئیس کل دادگستری استان گیلان در دیدار با محمد دوستار سرپرست دانشگاه  گیلان با تبریک روز معلم و قدردانی از جایگاه و شان رفیع معلم، استاد  و اهمیت علم آموزی گفت: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گیرد و از  هرگونه دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه‌ها اجتناب شود.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه دانشگاه باید با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه موثر باشد، افزود: دادگستری گیلان این آمادگی و توانایی را دارد که در کنار پژوهش‌های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم کند و انتظار می‌رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کند.
در ادامه این دیدار تفاهم نامه همکاری بین دادگستری  و دانشگاه گیلان برای ارتقای سلامت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی امضا شد. 

دیگر خبرها

  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا