Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

مهارت ها و عملکرد دیدنی کاوه رضایی بازیکن تیم شارلروا در لیگ ژوپیر بلژیک را مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاوه رضایی در فصل ۱۸-۲۰۱۷ ژوپیر لیگ در ۳۹ بازی به‌عنوان بازیکن ثابت و جانشین برای تیمش شارلروا به میدان رفت که موفق به زدن ۱۶ گل شد تا در رده چهارم برترین گلزنان فصل قرار بگیرد و از سوی دیگر با ۷ پاس گل، رتبه هفتم برترین پاسورها را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی اعلام لیست ۲۴ نفره تیم ملی فوتبال کشورمان برای اردوی پیش‌روی ترکیه و خط خوردن سیدجلال حسینی، وریا غفوری، سیدحسین حسینی و کاوه رضایی، سایت «وال‌فوت» بلژیک در این باره نوشت: کاوه رضایی در این فصل لیگ دسته اول فوتبال بلژیک ۱۶ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته اما خبر بدی به گوش او رسید.

این سایت ادامه داد: نام کاوه رضایی در لیست ۲۴ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیست، اگرچه او به عنوان بازیکن رزرو این فرصت را دارد که در صورت بروز اتفاقی به تیم ملی دعوت شود. در سوی دیگر رامین رضاییان، مدافع اوستنده یکی از آن بازیکنان خوش‌شانسی است که نام‌شان در لیست نهایی تیم ملی است. این موضوع در مورد رضا قوچان‌نژاد، مهاجم پیشین تیم استاندارد لیژ نیز صدق می‌کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شارلروا کاوه رضایی اسامی دعوت شدگان به تیم ملی سیدجلال حسینی شارلروا غایبین تیم ملی کاوه رضایی کی روش لیگ بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد به زودی تمام استان‌های ایران با تجهیز شدن واحد های سیار به کیفیت HD خواهند رسید و تصاویر مطلوب‌تری در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جبلی نداشتن تجهیزات پخش HD در برخی از استان های کشور هنوز به این امکانات نرسیدند و در حال تجهیز واحدهای سیار برای استان های کشور هستند تا مسابقات فوتبال در تمامی نقاط ایران با کیفیت بالا پخش شود و شرایط تصویربرداری بهبود پیدا کند.

جبلی در ادامه افزود: با حضور واحدهای سیار کیفیت تصویر و کارگردانی پخش مسابقات فوتبال وضعیت بهتری پیدا کند و در تراز فوتبال ایران باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما ابراز امیدواری کرد که در سال جاری این اتفاق رقم بخورد و پیشرفت زیادی در این زمینه صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • قدرتنمایی بزرگترین عضو خانواده تیگو در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ /عکس
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!