Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر جمعیت جوانان عشایر فارس گفت: این جشنواره به منظور احیای فرهنگ اصیل عشایر، ارج نهادن به آیین‌های ایرانی اسلامی، ایجاد روحیه وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان، حفظ روحیه نشاط، شادابی و امید بین مردم و شناساندن استعداد‌های نهفته جوانان عشایر برگزار می‌شود.
محمد بهمن بیگی افزود: در این جشنواره چهره‌های موفق عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و کارآفرینی ۱۰ تا ۳۵ ساله معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برگزیدگان دهمین دوره جشنواره قره آقاج اواخر تیر ماه در شیراز تجلیل می‌شوند. دبیر جمعیت جوانان عشایر فارس درخصوص مهمترین برنامه‌های جمعیت جوانان عشایر فارس در سال ۹۷ گفت : گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های این نهاد در زمینه‌های گوناگون، ایجاد ساختار و تشکیلات درون سازمانی قوی و تقسیم کار‌ها با بهره گرفتن از افراد توانمند از جمله این برنامه‌ها است.
بهمن بیگی ادامه داد: گسترش برنامه‌ها در بین همه اقوام به ویژه ایلات غیر قشقایی، تلاش بیشتر برای معرفی جوانان نخبه و موفق عشایر به جامعه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و تلاش برای حل مشکلات فرا روی نخبگان از دیگر اولویت‌های این جمعیت در سال جاری است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما جشنواره قره آقاج عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر

آیت الله آل هاشم در ویدیو کنفرانس کنترل و هماهنگی عملیات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر، با اشاره به اهداف مهم این جمعیت گفت: کنفرانس بین‌المللی حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و غزه که در چند هفته اخیر با دعوت از ۴۴ کشور برگزار شد، از کار‌های ارزشمند جمعیت هلال احمر در راستای تقویت امداد رسانی و ارسال کمک‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین دانست.

وی همچنین از دکتر منجم، بعنوان مدیری پا در رکاب نام برده و تصریح کرد: مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی و همکاران وی بصورت شبانه روزی در خدمت رسانی به مردم باغیرت و پرتلاش آماده به کار هستند.

وی در ادامه با اشاره به توسعه مشارکت اجتماعی جوانان در جمعیت هلال احمر، این اقدام را تحسین کرد و گفت: پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر که با همت جوانان برقرار شده در ۳۰ کیلومتری مبادی ورودی شهر تبریز و سایر شهر‌ها مستقر شده اند.

امام جمعه تبریز همچنین افزود: جمعیت هلال‌احمر در اقدامی ارزشمند، در لحظه افطار با افطاری ساده از مسافران نوروزی پذیرایی می‌کنند.

حائز بالاترین درصد رای در مجلس خبرگان رهبری و منتخب مردم استان، در پایان سخنان خود، از خدمات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که این جمعیت در سال جدید نیز با عزمی راسخ در مسیر خدمت به مردم گام بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فراخوان برای اعتصاب‌های جدید در آلمان
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین
  • بهره مندی بیش از ۸۱ هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر کرمان