Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:05:30 GMT

70 واحد تولیدی استان تهران پروانه استاندارد دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۹۲۳۷

70 واحد تولیدی استان تهران پروانه استاندارد دریافت کردند

تهران- ایرنا- مدیر کل اداره کل استاندارد استان تهران گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی و با بررسی نحوه عملکرد و کیفیت محصولات واحدهای تولیدی متقاضی دریافت پروانه استاندارد، برای 70 فرآورده تولیدی در استان پروانه استاندارد صادر شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران، محمود رضا طاهری با اشاره به حمایت از کالای ایرانی توسط خود تولیدکنندگان آغاز می‌شود، افزود: برای حمایت از حقوق مصرف‌کننده و همچنین تولیدات داخلی، کوچکترین اغماضی در برخورد با تولیدات بی‌‎کیفیت و غیراستاندارد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با تاکید بر رعایت کیفیت در تولید کالا از سوی تولیدکنندگان داخلی، از ابطال پراونه استاندارد فرآورده های غیر استاندارد و بی کیفیت در استان تهران خبر داد.
طاهری اظهار داشت: پروانه استاندارد فراوردهای بهداشتی از جمله دستمال کاغذی، کاغذ توالت به صورت رول، حوله کاغذی به صورت رول با نام تجارتی نرمه، مایع و ژل ظرفشویی با نام تجارتی اتکا - سبا به دلیل نداشتن کیفیت باطل شد.
وی افزود: همچنین پروانه استاندارد آبگرمکن برقی مخزن‌دار با نام تجارتی هامرصنعت پارس، پریز،دوشاخه، محافظ الکترونیکی برای مصارف خانگی با نام تجارتی الکتروسپید، ترمز ایمنی آسانسور با نام تجارتی آلن شاهوردی، شیرآلات بهداشتی اهرمی مکانیکی با نام تجارتی سروش و معیری‌فرد، وسایل پخت‌وپز گازسوز خانگی با نام تجارتی زارتی و گرم‌کننده برقی مایعات با نام تجارتی یوسف‌زاده آپولون نیز باطل شد.
تهرام/1735**1625

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندارد ابطال مصرف كننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت: در سال گذشته ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در سطح استان مصرف گاز طبیعی داشتیم، که  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان است.

وی بابیان اینکه با تلاش‌های انجام شده به منظور بهره مندی هر چه بیشتر مردم برای استفاده از این انرژی، هم اکنون بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در سطح استان نصب شده و در ادامه افزود: که  از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها ، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ۹ هزار و ۳۷۳ کیلومتر در سطح روستا‌ها و ۳ هزارو ۱۰۵ کیلومتر در سطح شهر‌ها و ۷۸۶ کیلومتر برای واحد‌های تولیدی و صنعتی شبکه گذاری شده است.

فعله گری افزود: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود، در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف آن ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده که با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت پیشرفت ۲۵۲ درصدی نمایان می‌گردد.

وی با بیان اینکه با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم  و در راستای تحقق بخشیدن، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان را در دستور کار قرار داده است و با توجه به زمینه فعالیت مهم و اساسی دیگر به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری وصل نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • ۴۰ درصد پروانه های کسب در لرستان الکترونیکی شد
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور