Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@18:29:43 GMT

سرنوشت سرکرده عرفان حلفه و دکل نفتی چه شد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۹۵۵۲

وکیل مدافع محمدعلی طاهری با بیان اینکه در رابطه با محکومیت موکلش به ۵ سال حبس، در موعد مقرر تجدید نظرخواهی انجام شده است، گفت: به هر جهت به لحاظ قانون آیین دادرسی جدید باید در این خصوص دادگاه و جلسه رسیدگی تشکیل شود.


به گزارش صدای ایران،محمود علیزاده‌طباطبایی در خصوص محکومیت محمدعلی طاهری سرکرده گروه عرفان حلقه به ۵ سال حبس از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، اظهار کرد: با توجه به اینکه برای این حکم ۲۰ روز مهلت تجدیدنظرخواهی تعیین شده بود، در موعد مقرر تجدیدنظرخواهی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش نامه نیوز، وکیل‌مدافع سرکرده گروه عرفان حلقه، عنوان کرد: هنوز مشخص نیست که این درخواست تجدید نظر کجا رفته است. امروز به دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی کشور مراجعه کردم ولی هیچ اطلاعی از آن نداشتند.

وی مدعی شد: احتمال عدم ارسال این پرونده برای تجدید نظر وجود دارد. همچنین ممکن است درخواست تجدیدنظر به شعبه‌ای رفته باشد که هنوز ثبت نشده است.

علیزاده طباطبایی تصریح کرد: به هر جهت به لحاظ قانون آیین دادرسی جدید باید در این خصوص دادگاه و جلسه رسیدگی تشکیل شود.

براساس این گزارش، علیزاده‌طباطبایی ۱۹ اسفند ماه ۹۶ از صدور حکم ۵ سال حبس برای محمدعلی طاهری از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب خبر داد.

علیزاده طباطبایی که وکالت یکی از متهمان پرونده دکل نفتی را هم به عهده دارد در رابطه با زمان برگزاری جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده نیز گفت: تاریخ جدید به ما ابلاغ نشده اما پیش بینی ما این است که جلسه بعدی بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود.

تاکنون ده جلسه برای رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده دکل نفتی در شعبه ۱۰۶۳ مجتمع قضایی ویژه امور اقتصادی برگزار شده است.

 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دکل نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این پرونده در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی شد.

لقمانی تصریح کرد: مأموران سازمان اطلاعات فراجا محموله سوخت قاچاق را از یک دستگاه خودروی تک کشنده کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بیان داشت: شعبه به دلیل ارائه ندادن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز، دانسته و علاوه بر ضبط سوخت قاچاق، متهم را به پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لقمانی افزود: همچنین پرونده یک واحد صنف قصابی به دلیل گران فروشی در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی یاسوج بررسی شد که شعبه با بررسی و شواهد و مستندات پرونده و با احراز تخلف علاوه بر نصب پارچه بر سر درب واحد، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال محکوم کرد و با قطعیت رأی صادره پرونده تخلف به اجرای احکام تعزیرات یاسوج ارجاع و با وصول جریمه مختومه شد.

وی اظهار داشت: پیشگیری از تخلفات اقتصادی و پایش بازار همواره در اولویت بوده و بدون هیچ گونه اغماضی در این زمینه ورود می‌شود.

کد خبر 6092008

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت