Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-08@23:33:23 GMT

مهاجم استقلال با پیشنهاد الهلال دنبال بازارگرمی است؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۰۱۳۰

مهاجم استقلال با پیشنهاد الهلال دنبال بازارگرمی است؟

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بحث حضور «مامه تیام» مهاجم سنگالی استقلال در تیم الهلال بعد از چند روز پرداختن در رسانه های ایرانی، حالا به سوژه داغ سایتها و روزنامه های عربستانی تبدیل شده است.

روز گذشته بعضی از روزنامه ها و سایتهای عربستانی از جمله روزنامه «الریاض» تایید کرد که الهلال با ۴ میلیون دلار به دنبال جذب مامه تیام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال، سایت «شوت» عربستان در گزارشی به شائبه بازارگرمی برای مامه تیام توسط دلالان پرداخته و انتقال مهاجم استقلال به الهلال را بسیار سخت دانسته است.

 

این سایت با عنوان « آیا ارتباط دادن تیام و الهلال بازارگرمی است؟» نوشت: «پس از آنکه باشگاه الهلال به عنوان قهرمان لیگ عربستان به مامه تیام بازیکن استقلال ارتباط داده شد و رسانه های ایرانی از انتقال قریب الوقوع این بازیکن از تهران به ریاض با قراردادی به ارزش بیش از ۸ میلیون ریال (واحد پول عربستان) سخن گفتند، این شائبه به وجود آمد که یک بازارگرمی بزرگ از سوی برخی از دلالان ایجاد شده است.»

 

این سایت در ادامه به سابقه تیام و حضورش در باشگاه هایی چون اینترمیلان و یوونتوس پرداخت و نوشت: «به نظر می رسد مسأله انتقال تیام به الهلال بسیار سخت باشد چراکه روابط میان باشگاه های ایرانی و سعودی مدت‌هاست که قطع شده است. لذا وضعیت سیاسی حاکم بر روابط ریاض و تهران این مسأله را بسیار سخت می کند.»

 

 

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تیام ورزشی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که در آمار بازی‌های رو در رو عملکرد قابل توجهی مقابل این تیم دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سپاهان و استقلال خوزستان تاکنون ۱۳ بار در لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفته‌اند که هشت بار سپاهان پیروز شده است و در سوی مقابل استقلال خوزستان تنها یک بار موفق به شکست سپاهان شده است، ضمن اینکه چهار تقابل دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۱۳ تقابل لیگ برتری دو تیم ۳۹ گل به ثمر رسیده است که ۲۶ گل سهم سپاهان و ۱۳ گل سهم استقلال خوزستان بوده است.

بهترین پیروزی سپاهان برابر استقلال خوزستان پیروزی سه بر یک بوده است که یک بار در اصفهان و دو بار در اهواز رقم خورده است.

آمار رویارویی‌های استقلال خوزستان و سپاهان

کد خبر 751057

دیگر خبرها

  • اینتر در پی شکار مهاجم جدید پس از طارمی؛ زیرکزی یا گودموندسون؟
  • واکنش جالب سردار آزمون به شانس قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال
  • واکنش آنری به انتقال احتمالی امباپه به رئال
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • علت قیمت‌گذاری 30 میلیاردی آقایی‌‎پور در استقلال خوزستان
  • رژیم صهیونیستی به دنبال فشار نظامی بر مذاکرات است
  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر