Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@11:44:46 GMT

بازیگر زن زیبای دهه 40 سینما درگذشت +عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۰۲۶۲

بازیگر زن زیبای دهه 40 سینما درگذشت +عکس

رکنا: پاتریشیا موریسون بازیگر فیلم‌هایی چون «آهنگ برنادت» و نمایش‌هایی چون «مرا ببوس، کیت» که از بازیگران محبوب هالیوود بود به دلیل کهولت سن درگذشت.

موریسون در صحنه تئاتر در برابر یول برینر در نمایش «پادشاه و من» بازی کرده بود و در فیلم «آهنگ برنادت» در سال ۱۹۴۳ از بازیگران بود.

یکی از نقش های قابل توجه وی ایفای نقش هانم هیلدا کورتنی دشمن شرلوک هولمز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با نمایش «مرا ببوس، کیت» که نمایشی موزیکال بود دو سال و نیم روی صحنه بود و ۱۰۷۷ بار در برادوی این نقش را ایفا کرد. این نمایش نامزدی ۶ جایزه تونی را کسب کرد.

موریسون سال ۱۹۱۵ در نیویورک متولد شده بود و پدرش نمایشنامه‌نویس و بازیگر Actor بود و مادرش در جریان جنگ جهانی اول به عنوان یکی از ماموران عملیاتی بریتانیا فعالیت می‌کرد.

وی در منهتن دوران دبیرستان را پشت سر گذاشت و به کلاس‌های بازیگری رفت و اولین نقشش را در برادوی در ۱۸ سالگی به دست آورد.

این بازیگر سال ۱۹۳۸ با بازی در یک اپرت توانایی خود را ثابت کرد و اولین تجربه سینمایی‌اش را با بازی در فیلم «افرادی در خفا» در سال ۱۹۳۹ تجربه کرد. او در این فیلم در نقش منفی بازی کرده بود.

پاتریشیا موریسون بازیگر تلویزیونی هم بود و آخرین نقشش را سال ۱۹۸۹ در اپیزودی از «به سلامتی» ایفا کرد.

موریسون ۱۰۰ ساله شدنش را در ۱۹ مارس ۲۰۱۵ جشن گرفت.

فیلم «آهنگ برنادت»‌ که سال ۱۹۴۳ به کارگردانی هنری کینگ ساخته شد، ۴ جایزه اسکار از جمله جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را برای جنیفر جونز کسب کرد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت فیلم بازیگر Actor زن عکس سینما فیلم درگذشت عکس حوادث قتل وحید مرادی شرور تهران ولنجک حوادث تهران زندان تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه زیبای پامنار خوزستان + فیلم

پامنار در محدوده سد دز و کرخه واقع شده و روستایی آباد می‌باشد. همین سد تبدیل به یکی از جاذبه‌های دیدنی روستای پامنار دزفول شده است.

در این مکان می‌توانید به تماشای جانوران و پرندگان مهاجر بنشینید، کوهنوردی یا پیاده روی کنید و هنگامی که شب فرا می‌رسد نظاره گر آسمان پرستاره باشید. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • گل زیبای پائولو دیبالا به میلان (رم 2-0 میلان)
  • منطقه زیبای پامنار خوزستان + فیلم
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید