Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر اینکه گزینه قطعی این فراکسیون برای ریاست مجلس در سال سوم کاری دوره دهم علی لاریجانی است، گفت: در صورت همراهی دو فراکسیون امید و ولایی، ما آمادگی داریم از نایب رییسی آقایان پزشکیان و مطهری حمایت کنیم.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح نظر فراکسیون مستقلین ولایی درباره انتخابات هیات رییسه مجلس دهم در سال سوم کاری، گفت: فراکسیون مستقلین ولایی در جلسه صبح روز چهارشنبه (۲ خرداد) جمع‌بندی نهایی خود را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: نگاه فراکسیون مستقلین این است که برای ارائه لیست مشترک با دو فراکسیون دیگر به اجماع برسد البته این فراکسیون معتقد است که برای ریاست مجلس گزینه قوی‌تر و بادرایت‌تر از آقای لاریجانی وجود ندارد بنابراین قطعا گزینه ما برای ریاست، ایشان است.

لاهوتی ادامه داد: درباره نواب و ۹ دبیر و کارپرداز دو گزینه وجود دارد؛ گزینه اول آن است که همچون دوره گذشته با دو فراکسیون دیگر به اجماع و لیست مشترک برسیم. در این شرایط ما آمادگی داریم که به دلیل عملکرد خوب آقای پزشکیان و آقای مطهری از نایب رییسی آنها حمایت کنیم. بعد می‌توان طبق مدل ۳-۳-۳ هر کدام از فراکسیون‌ها سه گزینه برای دبیر و کارپرداز ارائه کنند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی خاطرنشان کرد: اگر دو فراکسیون دیگر به اجماع برای ارائه لیست مشترک نرسند و همراهی نکنند، آنگاه ما هم لیست مستقل خود را ارائه خواهیم داد.

انتخابات هیات رییسه مجلس در سومین سال کاری دوره دهم احتمالا در روز یکشنبه ۶ خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام انتخابات هیات رییسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ اریک تن هاخ را در لیست جدیدی از جانشینان احتمالی توماس توخل قرار داده اما تمرکز این مربی روی ادامه همکاری با منچستریونایتد است.

اسکای اسپورت گزارش داد که بایرن مونیخ با کیس ووس، ایجنت تن هاخ، تماس گرفته‌ تا این سوال را مطرح کنند که آیا این مربی هلندی برای هدایت بایرن آماده است یا خیر.

بر اساس گزارش این رسانه آلمانی، هیچ مذاکره رسمی با خود تن هاخ انجام نشده اما او از علاقه بایرن مطلع شده است.

تن هاخ به ایجنت خود اطلاع داده که تنها تمرکز او روی پایان دادن فصل با هدایت منچستریونایتد است و همچنان می‌خواهد سهمیه اروپایی کسب کند و جام حذفی را به دست آورد.

این مربی 54 ساله با احترام به پیشنهاد بایرن می‌خواهد در یونایتد بماند هرچند هنوز آینده‌اش در این باشگاه مشخص نیست. پس از انتقال مالکیت باشگاه به شرکت اینئوس، مشخص نیست که آن‌ها خواستار ادامه همکاری با این مربی هستند یا خیر.

بایرن مونیخ درحالی به سمت تن هاخ رفته که به تازگی رالف رانگنیک پیشنهاد آن‌ها را نپذیرفت. باشگاه آلمانی با سرمربی تیم ملی اتریش مذاکراتی داشت و به توافق نزدیک بود اما او تصمیم گرفت به دلایل شخصی این همکاری را نپذیرد.

تن هاخ بین سال‌های 2013 تا 2015 مربی تیم بایرن مونیخ 2 بود و با جو این باشگاه کاملا آگاه است. همین مسأله باعث شده بایرن پس از اینکه در پیدا کردن مربی جدید به گزینه مناسبی نرسیده بود، به فکر مذاکره جدی‌تر با این مربی باشد.

دیگر خبرها

  • مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول
  • رهاسازی پسماند‌های بیمارستانی باعث آلودگی زمین‌های کشاورزی می‌شود+ فیلم
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند