Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@11:45:18 GMT

آغاز ثبت نام طرح جوانه‌های صالحین در شاهرود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۰۵۳۲

آغاز ثبت نام طرح جوانه‌های صالحین در شاهرود

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ثبت نام طرح جوانه‌های صالحین با عنوان آسمانی‌ها به همت پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت در مسجد غربای شاهرود آغاز شد.
این طرح در ۹ بخش قرآن، احکام، علمی، ورزشی، نظامی، اردوئی، تحصیلی، تفریحی و مسابقات در ایام تابستان در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ثبت نام در این طرح ویژه سنین ۹ تا ۱۸ سال می‌باشد و علاقمندان می‌توانند در ایام ماه مبارک رمضان از اذان ظهر به مدت یکساعت برای ثبت نام در کلاس‌ها به پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مستقر در مسجد غربای شاهرود مراجعه کنند.
آشوری فرمانده پایگاه امام خامنه‌ای هدف از این طرح را تابستانی پرنشاط، همراه با تربیت و تعالی در سایه مسجد عنوان کرد و افزود: کلاس‌های برگزار شده برای افراد در راستای تربیت و تعالی و نشاط و شادابی می‌باشد که از جمکله کلاس‌ها می‌توان به نجوم، آموزش ساخت پهپاد و موشک‌های آبی، سلاح شناسی، پدافندغیرعامل، فوتسال، والیبال، شنا، ورزش‌های زرمی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، بازی‌های رایانه ای، فوتبال دستی، پینگ پنگ و کلاس‌های تقویتی، ریاضی، علوم، عربی و زبان خارجه نام برد.  

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود بسیج مساجد و محلات طرح جوانه های صالحین تعلیم و تربیت بسیج نظام صالحین غنی سازی اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترتیل خوانی قرآن کریم در مسجد گوهرشاد حرم امام رضا(ع)

دریافت 24 MB

تصویربردار: احمد حسنی

کد خبر 6056685

دیگر خبرها

  • ۶۹ اخطاریه بهداشتی برای اصناف متخلف شاهرود صادر شد
  • روایت آیت الله خامنه‌ای از چگونگی آشنایی‌شان با حاج احمد آقا
  • اسکان مسافران نوروزی لرستان در ۱۶۱۵ کلاس درس
  • فعالیت ۱۳۹ پایگاه قرآنی در مساجد استان اردبیل
  • خاطراتی از یک نابغه اطلاعاتی
  • بیش از ٢ هزار کلاس درس پذیرای میهمانان نوروزی در کرمان است
  • آمادگی ۲۲۰۸ کلاس درس برای پذیرش میهمانان نوروزی در استان کرمان
  • پذیرش مسافران نوروزی در ۲۲۵۵ کلاس درس استان کرمان
  • طرح گلگشت نوروزی شرکت نفت منطقه شاهرود آغاز شد
  • ترتیل خوانی قرآن کریم در مسجد گوهرشاد حرم امام رضا(ع)