Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونر هندبال کشورمان گفت: با باشگاه‌های خود در اروپا هستیم و هر زمان لازم باشد در خدمت تیم ملی هندبال ایران خواهیم بود. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات

شاهو نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضور زولان کاستاراتویچ در راس تیم ملی هندبال کشورمان اظهار داشت: پیش از این در جریان مذاکرات فدراسیون هندبال با چند گزینه اروپایی و عدم توافق با آنها قرار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در تیم خود در رومانی چند بازیکن اهل مقدونیه داریم که در مورد زولان نظرهای خوبی دارند و او را یک مربی پر انرژی معرفی کردند و معتقدند که علاوه بر توانمندی در بحث فنی، ارتباط خوبی با بازیکنان دارد.

وی در ادامه افزود: ما هنوز درگیر مسابقات اروپایی هستیم و با این سرمربی تمرین نکردیم ولی وی با ما تماس دارد که این موضوع ارزشمند است و باعث افزایش انگیزه می‌شود.

لژیونر هندبال کشورمان در خصوص زمان حضورش در اردوی تیم ملی گفت: ما زمان عقد قرارداد با باشگاه‌ها صحبت کردیم و اهمیت بازی‌های آسیایی برای ایران و رزومه ورزشی خودمان را برای مسئولان باشگاه تشریح کردیم. البته زمان بازی‌های آسیایی در تقویم جهانی نیست و این کار را مشکل کرده است اما همه ما لژیونرها با باشگاه صحبت کردیم و انشالله با آمادگی کامل راهی جاکارتا خواهیم شد.

نصرتی تاکید کرد: هر زمان تیم ملی به ما نیاز داشته باشد با جان و دل آماده هستیم البته ما تا 2 هفته دیگر درگیر لیگ‌ اروپا هستیم و از اردوهای بعدی به تیم ملی اضافه می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم چه ما در تیم ملی باشیم و چه نباشیم، هندبال در بازی‌های آسیایی بهترین نتیجه را بگیرد چرا که مدتی است هندبال در بین رشته‌های توپی و گروهی گم شده است و آرزو می‌کنم تا این رشته به روزهای اوج و جایگاه واقعی خود بازگردد.

انتهای پیام/‎

R7890/P1435/S3,31/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد