Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:54:57 GMT

فوت یک بیمار در اراک با احتمال مصرف قارچ سمی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۰۵۴۴

فوت یک بیمار در اراک با احتمال مصرف قارچ سمی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بیمار یک بیمارستان در اراک با احتمال مسمومیت بر اثر مصرف قارچ سمی جان باخت.

یک منبع آگاه در پزشکی قانونی استان مرکزی اعلام کرد: در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه فردی در یکی از بیمارستان‌های اراک فوت کرده که بررسی‌های اولیه احتمال مسمومیت متوفی براثر مصرف قارچ سمی را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود: برای تایید قطعی علت مرگ باید منتظر اعلام نتایج آزمایش‌های پزشکی قانونی باشیم.

بر اساس اعلام ستاد بحران سازمان پزشکی قانونی کشور تا کنون ۱۱ نفردر استان‌های مختلف با علائم مصرف قارچ‌های سمی جان باختند.

انتهای پیام / ج

مرگ مشکوک یک بیمار در اراک با احتمال مصرف قارچ سمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد شریفی امروز، ۲۹ فروردین با اشاره به اینکه ۱۷ آوریل برابر با ۲۹ فروردین به عنوان روز جهانی هموفیلی نامگذاری شده است، گفت: براساس بسته‌های حمایتی ابلاغی وزارت بهداشت، خدمات مورد نیاز به بیماران هموفیلی با هدف کاهش هزینه‌های تشخیص و درمان در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به عنوان تنها مرکز جامع هموفیلی دانشگاه ارایه می شود.

وی ادامه داد: ویزیت بیماران توسط پزشک فوق تخصص خون و سرطان‌شناسی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، تهیه و توزیع فاکتورهای انعقادی رایگان، تزریق فاکتورهای نادر انعقادی و فرآورده‌های خونی، آموزش، مشاوره و مددکاری به بیماران مبتلا به هموفیلی ارائه می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه بیشتر بیماران مبتلا به هموفیلی دارای پیشینه خانوادگی خونریزی هستند، ادامه داد: از مجموع بیماران شناسایی شده، حدود ۴۲۲ نفر به هموفیلی نوع A ، بالغ بر ۵۵ نفر به هموفیلی نوع B و حدود ۴۴۱ نفر به سایر اختلالات انعقادی مبتلا هستند.

شریفی اضافه کرد: بر همین اساس، ۶۶۷ مرد و ۲۵۱ مورد زن مبتلا به هموفیلی تاکنون در شیراز و شهرستان‌های استان فارس شناسایی شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تغذیه سالم، ورزش منظم و مستمر، پرهیز از استرس و فشارهای روانی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا حد قابل توجهی می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های خاص پیشگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • تولید سالانه سه هزار و 500 تن قارچ خوراکی در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • تولید سالانه ۳۵۰۰ تن قارچ خوراکی در آذربایجان‌غربی
  • فواید بی‌نظیر ریواس
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • گیاهی که برای تعدیل قند خون در افراد دیابتی مفید است | فواید بی‌نظیر ریواس : این افراد نباید ریواس مصرف شود
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • قارچ چاگا ؛ برای افرادی که به سیستم ایمنی خود اهمیت می دهند(+عکس)