Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@09:11:59 GMT

نظر تاج درباره انتخاب نشدن سید جلال حسینی به تیم ملی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۰۵۸۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تاج در حاشیه مراسم بدرقه ملی پوشان فوتبال ایران به جام جهانی در خصوص انتخاب نشدن سید جلال حسینی در لیست ۲۳ نفره کی روش عنوان کرد: صعود ما به جام جهانی با هنرمندی سید جلال حسینی آمیخته شده است و حدود ۵-۶ سال است که بهترین فداکاری ها را برای تیم ملی انجام داده است و من همیشه بعنوان رئیس فدراسیون برای او احترام قائل هستم و برای من ارزشمند است ولی نظر سرمربی تیم ملی هم برای من ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای اردو ترکیه ؛ این ۴ بازیکن سید جلال حسینی، وریا غفوری، حسین حسینی و کاوه رضایی در فهرست انتظار تیم ملی، قراردارند تا شاید کی‌روش دوباره آنها را به فهرستش برای جام جهانی اضافه کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سید جلال حسینی سرمربی تیم ملی سرمربی تیم ملی سید جلال حسینی کارلوس کی روش مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو، ستاره سابق میلان و فوتبال ایتالیا، که مدتی با ژوزه مورینیو در فضای مجازی درگیر مصاحبه‌های متعدد علیه هم بودند، این بار در مصاحبه جدیدش به موضوع دیگری پرداخته است.

کاسانو در این مصاحبه بهترین شماره 10 تاریخ فوتبال ایتالیا را انتخاب کرد. مهاجم سابق رم، رئال مادرید و پارما اعلام کرد که فرانچسکو توتی، هم تیمی سابق او و همچنین روبرتو باجو در ردیف اول قرار دارند.

کاسانو که قبل از پیوستن به رئال مادرید در ژانویه 2006 در کنار تونی برای رم بازی کرده بود، گفت: "توتی و باجو در صدر لیست هستند. سپس الساندرو دل پیرو نیز گزینه خوبی است اما او کمی پایین‌تر از این دو بازیکن است."

از کاسانو سوال شد که اگر بخواهد یک مهاجم را در انتهای این لیست قرار دهد، کدام بازیکن را انتخاب می‌کند که گفت: "خودم! (باخنده.) من از نظر استعداد حتی بهتر از توتی بودم اما این را در زمین فوتبال فراموش می‌کردم! نکته جالب بود که این استعداد را در جمعه، شنبه و یکشنبه فراموش می‌کردم!"

دیگر خبرها

  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال